Tuesday, May 31, 2011

Welcome JUNE!!




5 facts about me for the previous MAY~

#1 Eat

#2 Sleep

#3 Facebook-ing & blogging

#4 Watching TV, Youtube, Korean

#5 Broken heart







Ceiittt, ingatkan fakta apa lah td kan?? Haha.. Saja je nk mempoyokan diri ini. *Huh, mngerlip2 mata aku tgok benda kat atas ni.. 
Please bring back the essence of awesomeness??? Huh?? Will you?? Can we?? Should I??
Mimpi jelah kan.. Sama je, hari-hari yg akan dtg ni. Aku dah mati katak kot kebosanan di dalam rumah ni. Nak sembang dgn org pun. Xde mood. Kalau ada org msj pun, sumpah aku dh malas nk text. Padahal tiap 5 minit jeling tipon kot. Huhu. Tunggu msj sape pun aku x tahu.. Nak call org, lagi lah aku nyampah. Malas nak picit-picit nombor. Apa lah punya perangai kan.. Nasib badan lah~ Huhu..



Tapi, aku ada 5 benda nak buat di kala cuti yg berbaki 3 bulan ini.. *Sumpah lama lagi weh! 




#1 Belajar memasak
mak bapak suruh jadi wanita mithali. Sementara ada waktu terluang ni, belajar jd wanita sebenar! Dan aku pun, tergerak hati lah kan..




#2 Turunkan berat badan. 
Dari 50++ kepada 48. Mesti boleh punya! Amalkan gaya hidup sihat.




#3 Mencari idea untuk tulis blog
perghh.. insyaAllah, klu idea tgh mencurah2 kan.. klu x, terkubur jela cita-cita ni??





#4 Tunggu putera impian 
nak duduk melangut depan pintu rumah. Dan menanti kuda-kuda istana bersama rombongan meminang. Serta bawa aku jauh dari dunia kebosanan ini! 



#5 Membaca sebanyak mungkin bahan ilmiah
Sekurang-kurangnya aku mengisi waktu lapang aku dgn perkara yg sedikit berfaedah kan~






Dan, perkara paling utama aku nak buat ialah...




Gain the Strength!!!








2 comments:

Anonymous said...

Strentgh pun boleh kann?strength lahhhh!!!

naDya SaRwaNi said...

Haha.. Yela2.. dh betul kan pun~ thanx sbb tegur.. :)