Thursday, June 2, 2011

Prosecutor princess done~






Siapa dah tgok drama ni?? Angkat tangan!!
Dan, siapa setuju yg drama ni best?? Angkat kaki plak!! Haha..

Boleh tahan lah drama ni. Drpd 5 bintang, aku nak bagi 4 kot. 
Jalan cerita masyuk, hero dan heroin sepadan, konflik yang berlaku plak menarik hati, dan happy ending lah kan. Hehe..




Meh sini, aku bgtau sinopsis drama ni sikit.. 
Para pelakon nya, aku malas lah nk perkenalkan. Pandai-pandai cari sendiri eh. Lagipun, aku bukan nya fanatik sgt dgn menda2 nih.. Cuma nya, aku `ter`tengok je sebab dah bosan sgt kan. Lepas tu, nk tahu psl ending dia cmne.. Tu je. Hehe..



Ma Hye Ri, seorang yg berkelulusan dlm bidang undang-undang. Tapi, suka kan fesyen kot dan suka bergaya. Disebabkan dia sering dipaksa oleh bapa nya yang akan menyekat segala wang ringgit dan kemewahan yg dimiliki itu, maka Hye Ri pun bekerja keras utk mnjadi yg terbaik di mata bapa nya.

Seo In Woo ni plak, adalah hero drama ni. Masyuk kot. Dia sbnar nya nk balas dendam utk bapa dia je. Nak tahu lebih lanjut, tgok ah sendiri.. Haha..






Antara orang-orang yang berkonflik dgn Hye Ri. Comel-comel belaka.
0keh! Aku malas nk hurai pnjang2.. Pandai-pandai sendiri lah kan.. Yang penting, drama ni best!! Bukan cinta semata-mata. Tapi, tentang cita-cita, menjadi diri sendiri, kecekalan mnghadapi kehidupan, dan yg plg utama.. Berjuang dgn apa yg kita inginkan bersungguh-sungguh!! Aja-aja fighting~ 







Oyeaahhh!! Penghujung cerita yg menarik dan tertarik! Hehe..
nak tahu lebih lanjut psl sinopsis ni.. KLIK SINI jela~
Enjoy watching...






No comments: