Thursday, May 5, 2011

Kenapa Agaknya Maharaja Lawak bersiaran di Astro Warna???





Sebal je hati bila Astro gtau yg Maharaja Lawak dah bertukar ke siaran Astro Warna. Apa motif k0rg ha?!! Nak suruh orang langgan Pakej Mustika korg tula kn. Ingat aku x tau ke? haha.. Malas nk gaduh2. Aku pun malas nk pujuk mak bapak aku pergi langgan pakej tu, semata2 nk tg0k Maharaja Lawak.. apa punya lawak lah kn?! 

Jadi, nk tg0k secara percuma punya psl...
Aku sanggup buffer kt youtube je! haha.. Lama lah jugak nk tnggu video tu kn. Padahal org lain dah nk basi tg0k lawak dorg, tp aku baru merangkak2 cari kat yotube. haha.. Apa aku kesah?! Nasib lah uncle UT ni ada kan.. Kalau x, untung la Astro~


Peserta feveret aku ialah NABIL!
u`ve stole my heart away lah. Haha.. Dia sgt kreatif! Aku suka lawak dye time minggu muzikal! sgt sy0k n x jemu2 aku ulang tayang dye punya video. Dan yg plg best, Nabil pasti akan selitkan sedikit pngajaran bg setiap lawak yg dia persembahkan. Great Job!







Antara peserta lain yg memberi saingan hebat ialah;
JOZAN!
dorg ni boleh tahan jugak lah. Tp, ada sstgh tu cm biasa2 je. Mngkin sbb org dh jemu dgn dorg. Yelah, bekas pengacara raja lawak n dh ada talk show sendiri lg.. Org dh biasa dgn dorg punya lawak! Jadi, org nk tgok lebih lg. Xnk yg biasa2 dah. hehe..



SEPAH
geng yg ni plak, klu dah wt lawak memg x kering gusi jgak. Gabungan mereka memg mantap. Masing2 sgt c0mel n ada tarikan tersendiri. errr???! Ada kaitan ke? huhu.. Mngkin dah ada pngalaman yg bnyk, menjadikan ikatan @ chemistry antara mereka sgt kuat! well d0ne! keep it up, k! 







Antara persembahan yg sgt2 mencungkil hati! 
Kedudukan gambar menunjukkan ranking yg berjaya memikat hati ini~ huhu...















Ada tersesat kumpulan JAMBU di situ.. hehe.. Mereka kurg kreatif, tp pndai buat lawak! Kadang2 tu, aku mcm??? Apa motif lawak dorg ni??huhu.. Pesanan yg mereka cuba sampaikan, x dpt tembus sampai ke hati~ Jadi, teruskan usaha lagi! :)








X sabar nk tggu final! Tapi?? Aku nk tgok LIVE dari mana?
Alamat nya, kena tggu update fb jela kn. Kalu x pun, tggu jela.. Mana lah tau ada Astro online ke?? ceiitt, berangan ke apa? hehe..