Friday, May 27, 2011

terjumpa Episod Akhir Cinta Melody~





Sedang aku sibuk selongkar itu ini dalam fb dan dalam proses nk remove beberapa rakan yg aku rasa x perlu tu, tetiba aku jumpa video ni! Haha.. Sumpah lawak plak.. Sempat lg plak nk usha2 kan.. I`m really a great n successful stalker lah! 
Nak tgok full version ke?? Nah! Amik ni.. Jangan terkilan ke apa lah plak kan.. Lepas aku tgok video tu, tetiba cm dah xnk  tunggu setiap episod kt Astro Ria.. Malas sudah. Yela, Melody bkn dgn Elang kot.. Hero dah la Elang?? tetiba si Melody ni dgn org lain plak.. Tapi, dah tajuk cerita dia pun Cinta Melody kan.. Apa kisah pun dgn si Elang tu?? Haha..




Antara babak2 dalam episod akhir tu
Ambil dari pak cik google jela kan.. Haha..




Inilah barisan utama sebenar bg drama ni. Kalau korg imbas balik drama ni punya video pengenalan, langsung xde hero yg belah kanan tu kan.. Ada muka Elang je kan.. Hehe.. Ntah la..









Sesiapa yg memg xnk tgok apa yg terjadi pada episod akhir tu.. Redha n pasrah lah menanti setiap episod tu eh! hehe. Aku pun xdelah berhenti terus drpd x tg0k langsung.. Nak jugak tahu cmne hero kedua n cinta seterus Melody ni muncul!
Jom sama-sama pasrah.. Walaupun aku dah tahu apa ending drama ni. Haha..






Bersambung........



No comments: