Saturday, May 21, 2011

Back...

Fuhh, lap2 sikit blog ni.. Berhabuk sgt dah ni.. Haha.. Tetiba cmtu plak kn. Aku bukan nya malas nk update. Tapi, seminggu yg lepas ni.. Aku ada kt Ipoh. Jaga Mak Cik sakit kt hospital sana. Bnyk pengalaman kehidupan yg aku tempuh sepnjg berada kt sana.. Lagi2, yg berkaitan dgn kehidupan di hospital. Mak cik aku tu, wt pembedahan.. Sebab dikesan Kanser usus n rahim.. Teruk lah jugak keadaan dye waktu tu.. Aku pun x tau nk wt apa bg tenangkan keadaan n perasaan dye tuh. Hehe.. 
Semua nk amik kesempatan kn, mentang2 aku cuti 4 bulan.. tapi berbaki 3 bulan je lg nih. Maka, aku lah mangsa keadaan. Haha.. Bungek ke apa? Aku ikhlas lah nk jaga.. Lgpun, bosan duduk rumah tu.. Alang2, ada lah jugak krja yg aku buat.. 

Secara x rasmi, aku mnx balik jugak jumaat yg lepas. Eh? Semalam lah kn.. Sebab nya adalah, nk tau result n nk kemaskini UPU fasa 2.. Ish3, mula2 tu memg lah teruja tahap gaban.. Tp, lepas dh tau psl result~
Memg hampeh lah jgak..
Actually, I`m still not in the mood to talk about this... Ayoyo.. Hanya Tuhan saja yg tahu apa yg aku rasa skrg ni. By then, chow lah dulu. Entry seterusnya nanti, aku akan ce cita.. 




No comments: