Wednesday, September 7, 2011

Aku Masih Di Sini


Ya, semestinya!! Aku masih di sini lagi...
Hehe.. Aku agak segan n blur juga bila sedara mara yg dtg ke rumah... Bertanya, eh kau masih ada lagi?? Bila nya nk blah??
Itu ayat kasar yg aku guna sendiri lah...
Maksud pertanyaan tu ialah bila aku nak berangkat belajar nya??? Semua org dah daftar U itu ini... Tp, aku sedap je duduk membongkang kt rumh lagi... Haha...

Apa2 jela... yang pasti... Aku, masih lagi di sini...
Tapi, kehadiran aku hanya lah sah sehingga ujung bulan ni sahaja.. insyaAllah..
Sape2 yg nk calling2, ataupun msj tu... Sila lah berbuat demikian semntara aku masih di sini... Haha.. Bajet lah plak kan.. Mcm lah ada yg sudi nk calling..






Shibidi bidi
shibidi bang bang....
Shibidi bong bong....
Shibidi pon pon....

Haha.. Mood getik dah sampai plak.... :-P








Published with Blogger-droid v1.7.4

No comments: