Monday, September 19, 2011

10 tahun guna pun tak habis lagi tau!





Apa benda yang 10 tahun guna pun tak habis-habis jugak tuh? Musykil sungguh.. Haha..
Takde apa-apa sangat pun lah.


Cuma aku nak bgtau,
yang aku dah ada external disk.
Dalam bahasa yang cantik IT nya ialah Hard Drive.. Haha.. Betul ke tuh? Erk, redah jela...
Seronok glerrrrr kot.
Yang menambahkan lagi keterujaan aku ialah... External ni kaler MERAH!!! Semestinya, aku teruja! Ish3, koyo bocah cilik. Maksudnya, macam budak kecik! Hehe..

Apa daaaa, kau ni Nadia. Orang lain dah ada 2, 3 external kot. Kau baru terhegeh-hegeh nak beli.. Loser tak abis2 betul lah kau ni! Hehe..
Maklumlah, keluarga aku tak berkemampuan. Nak ada sampai 2, 3 kan..
Dapat 1 pun, dah bersyukur sangat. Warna MERAH lagi.. Daripada takde langsung kan.. Ada orang tu, komputer pun takde tau.. Maka, Syukur lah dengan nikmat yang diperoleh!
ALHAMDULILLAH~




produk Seagate
500GB


Lepas ni, takdelah nak letak gambar kt satu cd ke cd yang lain. Bersepah-sepah CD tu kang, gambar-gambar nya pula hilang ntah ke mana.. Sayang je!

Lagi satu, boleh lah nak sumbat cerita, filem, atau drama banyak-banyak!! Hehe.. Tak payah nak buka youtube je memanjang. Penat tunggu buffer je. :p

Sampai 10 tahun akan datang kan, boleh guna external ni?! Selagi ruang yang ada, boleh lah tuh. Kalau segala benda kau nak sumbat dalam tuh.. Bukan nya 10 tahun boleh tahan, 1 tahun je kot.. Hehe..



Ah! Perempuan ni banyak kecoh la pula.
Diam-diam sudah..
Weekkkkk!!! Haha.. :p










TERIMA KASIH MAK ABAH
sebab izinkan saya memiliki dan beli external ni~
Muuuaaahhhhhhh.....










2 comments:

mohamad afiq said...

wa... untung nyer dy da ada hard disk.... nak movie x kak nad? meh cri saya.... heheh tp sori r, limited korea ye... laen2 ada... hehehhe

NadiaSarwani said...

@anakperantau92

bobo!!! nak2.... tak kesah.. movie apa2 pun kte layan je.. hehe.. :)