Sunday, August 14, 2011

I'm adore her so much! but I`m still normal...



Her??  I'm adore 'her' so much?? Wow, sounds crazy lah.. 
Am I lesbo?? Ouh, NO!! Of course not.. Just that, I'm falling in love with her acting so damn much!!
Aiyokkk!! Habislah. Aku dah kena demam Korea plak.. Memang susah lah kalau jadi camni.. Huhu..


Tapi, yang peliknya. Kau kan perempuan. Apsal minat perempuan plak.. Sah songsang..
Astaghfirullah. Istighfar banyak-banyak ya! jangan lah kolot sangat fikiran tu. Err, aku cuma minat dengan gaya lakonan dia. 



Kejap eh! Kau cakap pasal siapa ni???
Pelakon utama, heroin drama Princess Hours tu lah;
Yoon Eun Hye
(berbelit sikit bibir aku nak sebut)





Orang lain dok sibuk dengan Korean Boys yg Handsome, Caring, cool. Tapi kau??
Ek eleh, aku dah cakap kan tadi. Aku suka lakonan mantap dia je. Lain-lain alasan ialah dia comel dan nampak stail. 
She has her beauty by her own. I do sometimes to be like her which is having that confidence to be by our own way!! That's for real...
Kalau Korean boys eh?? Apa je yang aku boleh amik dari dorg?? Gaya rambut?? Takde makna nya lah..



Apsal kau minat sesangat dengan Eun Hye ni??
Huh?? Haha.. Ntah apa-apa kan aku ni? Sejak minat kt dia kan. Aku tengok semua lakonan drama dia. Obses plak.. Risau-risau.. Huhu.. Ingat tak kt entry ni??Antara sebab aku nak tengok drama korea ialah pertama, Bosan. Kedua, nak gak tengok apa yang syok sangat pasal korea ni. Dan yang ketiga aku tak tahan nak tahu apa pengakhiran drama tu.. Huhu..


Antara sebab kenapa aku minat dia (dari mata kasar aku) ;
Natural looking
Happy go-lucky
Peramah
Romantic
Open-minded
Lakonan dia memang menusuk hati. Bagi je apa-apa watak, setakat ni memang super duper lah! I love her acting!! Hehe...


Ok, dah cukup kot setakat tu. Aku buat penilaian berdasarkan lakonan dia je tau! Tak tahu lah di dunia sebenar dia macam mana.. Hoho.. Aku taknak ambil tahu lah.. Setakat tahu drama-drama dia sudah lah.. :p


Mula-mula perkenalan aku dengan beliau ialah melalui drama Coffee Prince.
Dah la dia berlakon sebagai seorang yang tomboi. Tapi, pada masa yang sama, dia guna kelebihan tu untuk bekerja, cari duit untuk keluarga. Memang kena kot watak tu kt dia. Sumpah aku ragu-ragu dia ni girl ke boy. Dengan stail rambut lagi.. Ish3..


Jadi lelaki pun comel jugak


Drama kedua dia yang aku tengok ialah Princess Hours.
Sumpah aku taktahu yang dia ni rupanya Heroin dalam drama tu. Haha.. Yela, masa dulu-dulu org dok kecoh psl drama ni. Mana lah aku layan. Pandang sebelah mata pun taknak tau! Aku sibuk dengan studi je kot. Ececehhh... Hehe.. 
Baru 2 hari yang lepas aku marathon selama 2 hari jgak lah cerita ni.
Sumpah best cerita tu. Lagi sekali, dia memang sesuai pegang watak camtu! Super Duper Friends!! Huuu...



Student style


Crown Princess style



Drama seterusnya plak, My Fair Lady
Watak dia kali ni pun menjadi. Jadi perempuan annoying kot! Berlagak giler.. Mentang-mentang harta banyak.. Hehe..  Memang rasa macam nak lempang-lempang je minah ni.. Huhu.. Tengok ah sendiri drama tu kalau nak tahu keterujaan aku ni..




Yang seterusnya lagi?? Lie to Me. Aku tak tengok lagi cerita tu. Nampak macam best.. Apa pun, aku tetap layan... 
Ouh, Yoon Eun Hye.. Anda memang comel dan universal!!! 
>.<










Jangan nak fikir bukan-bukan lah kan. Tapi, ini adalah hak saya untuk meminati siapa saja yang saya suka. Mesti akan ada yang tanya,
'Apsal kau takde cerita pasal Korean boys?? Tapi, tetiba je Korean Girl'
'Kenapa dia ni?? Kan ada pelakon lain yang lagi power?? Budak gedik n seksi ni yang kau suka??'



For that, I have my own reason.. I`ll post it one day.
Maybe, that's all for her & me..

favourite expression!








No comments: