Sunday, July 29, 2012

Rumah


Rumah manis rumah. Ouh?
Orang kampung cakap, Home Sweet Home. Heh. Poyo.


Danbo pun eksaited saya dah sampai rumah. tapi, muka tak menggambarkan? eh?


Pada 25Julai 2012. Tepat jam 1.56 petang.
Alhamdulillah, selamat sampai di tanah air dengan selamatnya.
Okeh, nadia! It's time for you to tell the world, you are coming home! Ahah. Perli lettew~
Perasaan ketika berada di Cairo airport, Transit kt Abu Dhabi, dan setibanya di KLIA. Semuanya berlainan. Sebab kuat yg sangat berkaitan ialah result dan jugak err...  Takde errr pun. Dan ofkos lah seghonokkk sebab nak jumpa famili terchenta. HAHA. Gaya penulisan dah banyak dipengaruhi oleh sumber blog yang kerap disinggah. Habes campur-campur bahasa rojak. Adoi~

Dengan perasaan ragu-ragu antara nak balik ke tak, tapi aku yakin dan kuatkan diri. Dan berserah sepenuhnya kepada Allah :)
Buat pertama kali menjadi orang perantauan dari Mesir. 
Aku memilih flight Etihad Air untuk pulang ke Malaysia. Kenapa? Entah. Tak pasti. Mungkin berat bagasi yg banyak. Heeee~

Nampak menarik tiket tuh :) pelangi.

Wow! Best jugaklah naik flight ni :)
Memuaskan. Boleh lah lawan dengan Gulf Air tuh. Pramugari pun cantik dan tough. Tinggi-tinggi kot. Eh? Ada kena mengena ke? Hehe. 
Mula lah nak merapu, taktahu nak bebel ape je.

Apa nama benda ni? tgok muvi kt belakang seat ni. eh?

Ketika di KLIA, disambut penuh girang oleh keluarga. sambil kesat air mata. Terharu. Uhuk2~




Allah, aku selamat sampai. Cabaran lain bermula~
Kuatkan aku. Berilah aku masa bersama orang-orang yang mengingatiMU. >.<











No comments: