Tuesday, February 14, 2012

Rindu pada VIVA Selangor saya ini =(


Di kejauhan ini, saya hanya mampu melihat ulang tayang video gol pasukan Selangor di youtube sahaja.. Waaaaaa, saya nak tgok yg LIVE punya untuk merasai kehangatn kejayaan Selangor itu.. Macam lagi best je kalau dapat pergi Stadium Nasional Bukit Jalil tuh!
Urggh, apakah yang aku skema sgt ketika ini? Haha...

Apa pun, aku rindu weh!
Nak tgok bola secara Siaran Langsung.. Sama ada kt TV ataupun kt Stadium. Huhu..
Siapa dapat bagi aku peluang camni? Huh, tak dapat lah nadia oi.... Jangan nak bermimpi di siang hari.
Nah! ini lah antara video ulang tayang yang aku mampu tengok!






Wow!!! memang terbaik Safiq Rahim dengan Bosko... Sangat superb, sebab semuanya jaringan di luar kotak penalti. Boleh lah dikatakan sebegitu. Okay, aku tahu aku jahil dalam bola sepak. Tapi, apa yang aku nampak umpamanya begitulah. Jarak dorang dari gol memang jauh dan cubaan yang sangat tepat serta menarik perhatian! Auuuwwwww~ 
Saya rindu itu semua.... Huhu.

Sudah-sudah lah tuh.
Sekurang-kurangnya dapat tengok sedutan gol tu kan. Takde lah kempunan sangat. Dapat jerit sorang-sorang dalam bilik ni pun jadilah kan. Hehe...



berpelukan lah korg. Hurmmmm.....




Keputusan akhir Selangor vs Kelantan [Liga Super] ialah;
2-1
Yeayyy!! Selangor saya menang! 
Alaaaa, ada banyak lagi perlawanan lain. Kita nantikan apa plak prestasi Selangor lepas ni. Memang aku akan sentiasa mengikuti kot. huhu... =)




Pemain pujaan ku Amri Yahyah forever!
Kapten kegemaran semua dan setia kt Selangor je tau.
Red Giant selamanya. Haha.
Inilah jadinya kalau dah fanatik sangat kan... :p


rajin aku update blog sekarang ni kan..
Whatever lah~
Biochem ouh Biochem. The next paper i'm going to sit. InsyaAllah....







No comments: