Wednesday, November 23, 2011

Yeay!! BB percuma~



Argh, abaikan tajuk entry tuh! Haha..
Takde kaitan apa-apa pun dengan Blackberry. (Poyo je lebih)
Sebenarnya, BB stands for 'Buku Baru'... :p

Alhamdulillah! Akhirnya! Dapat jugak buku teks sepenuhnya! Boleh lah study dengan jayanya lepas ni kan. (konon)... Huhu.
Padahal, hari ni punya on9... sumpah lama glerrr... Taktahu apa je yang aku godek kt fb dan blog ni haaa. Nak amik mood apa ntah lah. Buang masa ke apa ntah aku ni?! 
Apa?! Ingat Mumtaz tu boleh datang bergolek macam tu je ke bila kau on9 24 jam camni? Haha. Kena sebijik!

Okay fine! Aku nak bagitahu pasal buku-buku teks yang aku dapat kt Universiti tuh.
Untuk pengetahuan, Tahun pertama ni.... Aku belajar 4 subjek je dulu. 
ANATOMY
PHYSIOLOGY
BIOCHEMISTRY
HISTOLOGY

4 subjek je tu pun. Terkial-kial jugak kot. Masih lagi mencari-cari roh subjek-subjek tu supaya masuk ke dalam jiwa ini... Hehe :p


ops, ada no fon plak. sila abaikan...
Malas nak edit dah~









Menarik kan buku-buku tuh! Hehe.
Saya sayang buku-buku Ghamaah ni~ Banyak Ilmu yang ada dalam buku tu...



Semakin tinggi buku yang diterima,
semakin tinggi cabaran ilmu yang diperoleh! InsyaALLAH~









Lepas tu jugak, kalau nak tahu. Pihak Universiti ada sediakan makanan Tengahari untuk pelajar-pelajar Malaysia. 
Yippieee!! Lepas ni, takde lah perut asyik mengadu kelaparan je! Hehe... Tapi, dengar cerita, untuk 4 hari je... Hari Khamis tuh kena masak sendiri lah kot! Ececehhh...
Taktahu lagi macam mana kah gaya makanan nya tu. Baru dapat kupon untuk minggu depan. Tak sabar nak tengok apa je hidangan yang akan diperoleh...

kupon mknn




Okay lah, sangat-sangat lah terlanjur waktu.
Cukup dulu kemaskini blog setakat ni
Wasssalam~




No comments: