Friday, November 11, 2011

Tawarnya kek coklat ini


Haha. 
Belajar buat kek lah sangat kan. Saje je memenuhi masa yang terluang dengan perkara yang berfaedah. Ada housemate tu bosan katanya. Layan lah kejap dia dengan membuat kek coklat ni haaa..

Buat punya buat, Alhamdulillah.. Terhasil lah jugak kek yang sedap ni.
(malas nak cerita panjang-panjang)

Tapi, tawar sikit lah plak..
Sekali makan, macam tak rasa apa-apa.
Dua kali makan, ada rasa kek coklat lah.
Tiga kali makan, Rasa nak lagi lah plak.
(??????)
Apa motif dua, tiga kali makan tuh? hehe. Okay, abaikan!
Biasalah, percubaan kali pertama kan? Mana boleh terus sempurna. Mesti ada yang tak kena... 

Dah tahu kot apa punca yg membuatkan kek coklat ni tawar.
Afirah & Fatin Nabilah! Boleh lah kita cuba buat lagi pasni! Hehe.. :)

adunan kek sebelum dibakar




kek yang dah siap untuk dimakan!




Pengajaran di sini ialah,
berani untuk mencuba sesuatu 
dan jangan takut untuk melakukan sebarang kesalahan. Kerana melalui kesalahan lah kita akan belajar tentang sesuatu! 
XD










Esok nak buat kek vanila plak kot.
tgok ah klu rajin update blog lagi...
Jumpa lagi  minggu depan! Hehe.. :p




2 comments:

nadzirah sofia said...

nakkk!

naDya SaRwaNi said...

@nadzirah sofia

Meh dtg sini (mesir)! Hehe..
Kami sedia untuk membakar nya lagi~ :)