Monday, November 28, 2011

Semalam punya post~




Sila baca entry ni pada hari yg semalam.. Haha.. Gedik je. Tetiba nak update..
Sambung kembali agenda yang tergendala semalam~

Okay, teruskan je dengan apa yang nak dibicarakan.
Nak cakap yang, semalam tu kan.. hari pertama makan tengah hari yang disediakan oleh ghamaah. Teruja tak tentu pasal je kot. Sebab dapat makanan. Di kala perut tengah berbunyi-bunyi diminta untuk diisi! Hehe.. 
Alhamdulillah, okay lah jugak! Tapi tak habis sebab.... Makanan ni tak pedas, jadi lidah aku agak rasa tawar dan kurang menerima rasa nasi tuh. :) 



Nasi goreng+spageti nipis+gulai kentang



acting je lebih...


Lepas tu kan, petang tu plak... Balik dari kuliah, hujan turun. Apa lagi, main hujan lah gamak nya! Brrrr, sumpah sejuk sgt! Tak tahan kot. Yang lagi tak tahan, agak teruja sebab mulut keluar asap! Haha... Asyik nk main hembus-hembus nafas. Ishhh, keanak-anakan sangat lah... :p

Banjir I

Lecak II

Dalam lif
Sempat lagi nk berdrama dalam tuh.
Basah kuyup kot~


Errr, nak cerita tu je kot.
Jap lagi sambung cerita lain plak. Haha.



Haaaa, pasal oral test physio tu kan. Takde apa-apa sangat pun. Lecturer tu, tunjuk random je. Lepas tu dia ada pesan, belajar rajin dan kuat lagi. Sebab mereka yang ditanya tu kan, jawab soalan dengan agak tergagap-gagap... Hehe. 
Hari ini adalah hari terakhir beliau ajar Physiology -Blood dengan ktorg. Seronok dengan dia walaupun sgt laju dan kadang-kadang tu ter'mengantuk' dalam kuliah dia~  




No comments: