Wednesday, July 27, 2011

Go Harimau!!!

Ceh! tetiba nk semangat plak malam-malam buta ni. 
Semua org dah nak mimpi sampai ke bulan.. Kau plak dok berkobar-kobar tak tentu pasal~ 
Huhu.. Biar ah, aku sangat sayang kt Pasukan Terbaik-Terganas-Terbagus aku ni.
Korg kalah ke, menang ke.. Aku tetap sokong.
memang aku akan ikuti perkembangan dorg. Kena kutuk apa pun, main cam hampeh ke.. Aku masih setia tau!! Hehe..
Main betul-betul tau!
Walaupun tak dapat pergi stadium nak tgok secara live, tp takpe lah..
tgok kt TV je pun dah kira ok.. Daripada tak dapat tgok langsung.. Memang tak jadi apa lah kan.. Hehe.. 




Abang Mofasad, saya pinjam gambar eh!
Gambar-gambar abang tu semua nya cantik menarik n de bomb... Huhu.




Aku doa agar Pasukan HARIMAU ni akan mengaum di bukit Jalil nanti.
Jangan biarkan penyokong tegar anda ini meraung eh!!




SEMOGA BERJAYA..
Auuummmmmm!!!




Kalah ke menang. Terima jelah~
Mungkin ada hikmah di sebalik apa yang berlaku. Dan, beri lagi peluang untuk perbaiki mana yg kurang..
Harap-harap kombinasi Pemain Pertahanan akan mantap esok!!

No comments: