Thursday, June 9, 2011

Ketika waktunya ketandusan idea...

Fuhfuhfuh... Bunyi keluhan ke apa tu? Entah la.. Yang pasti nya, aku dah kekeringan idea nk update apa je kt blog ni. Makin lama aku dok membesarkan bdn je kt rumah ni kan, makin tumpul minda aku ni. Banyak info-info terkini yang cuba aku abaikan satu-persatu. Hoho.. Otak tidak mahu menerima apa-apa maklumat yang memerlukan ia bekerja dengan lebih banyak nya. Huhu.


Lagi satu, aku agak malas nak melayangkan jari-jari comel aku kt keyboard lappy ni. Haha. Sgt malas! Bila rasa rajin, idea tiada pula. Bila idea datang, malas plak.. Dan, bila 'rasa' macam ada idea dan rajin.. Tetiba dah lupa nak update apa?? Apa punya perangai lah kan.. Apa Pun Tak Boleh la kau ni.. Sekarang ni pun, nak tulis sikit-sikit je. Rasa macam.... 0k lah! Berhenti sampai sini je!! X payah panjang-panjang post kau ni. Hehe..


Ok?? Memang dah xnk sambung celoteh lagi lah ni? Sebab buntu sangat-sangat lah ni? K, fine!! :p





Zzzzzzz... 






Sementara itu, sebentar tadi. Tetiba je abah aku tanya, nak kerja kat sekian dot sekian x?? Aku terus je sahut! Mesti la nak! Haha.. Lepas tu, dia cakap lagi. Kalau betul-betul nak, isnin depan dah kena mula kerja.. Aku cakap kt dia, ok je... Hehe..

Dalam hati,
Yes, Yes, Yessss....



tapi, belum konpem lagi lah. Haha.. Tunggu lah apa je yang akan terjadi seterusnya nanti..
Bebudak sekolah mula penggal 2 sesi persekolahan isnin minggu depan tuh. Aku pulak insyaAllah, kerja kot..
Let see, how I can manage that.. Huhu..







3 comments:

Unknown said...

best gila tawaran kerja datang sendiri. ake kosong tak ??? ;D

Unknown said...

*ade

NadiaSarwani said...

@cik bunbun
Hehe.. tau xpew.. tetiba je twrn krja tu dtg.. Errr, ada je ksong.. tggu kte brhenti lah.. hehe.. :p