Saturday, February 26, 2011

xde tajuk

saLam 1 MaLaysia!

aku kdg2 x suka update bl0g sbb x tau nk tulis tajuk apa bg entry aku tuh.. haha. x pasti lah klu masalah ni hnya berlaku kt aku je.. tp, inilah hakikat nya. betul weh! dah penat2 karang smpai 250 patah perkataan, n smpai masa nk pilih tajuk.. aku jd, terkedu... fikir bukan main lama lg! hehe.. stgh jam la pun plg maksimum. gila apa nk fikir lama2. bnyk bnda lain aku bleh wt. akhirnya, aku pun blasah jela tajuk apa yg aku rasa sy0k... betul2 masalah la aku nih! haha... tu yg dh lama glerrrrr x update bl0g.. semnggu lebih jgak lah.. maklumlah, sejak dua menjak nih.. bnyk sgt bnda yg trjd... maka nya, aku trpksa cari jalan n harungi segala perkara tuh dgn rasa yakin n tabah.. cewah! huhu.. kekuatan mental, em0si n fizikal sgt2 aku perlu pertahankan... kdg2, rasa cm diri ni x kuat... tp, percayalah! bahawa ALLAH sentiasa ada di sisi kita...
kesimpulan nya kt sini.. susah jgak nk tulis bl0g.. haha... alaaaa, x payah lah nk pening2 kepala... belasah jew apa yg kau rasa nk tulis...bukan nya ada pemeriksa bl0g2 pun... betul x?? haha...




just want to share n remember that,

Allah did n0t pr0mise that life would be easy..
buT He pr0mise t0 always be beside y0u, in every step of y0ur life

1 comment:

ika zulaikha said...

xdek tajuk yg sesuai utk saye..susah jgk ble pk nk tulis blog..kdg2 dpt tjuk tp xdpt isi..hahaha..lg terok..