Tuesday, February 1, 2011

-CuTi-

Dgn ini dimaklumkan bahawa.. pelajar2 pasum sdg bercuti.. hehe.. aku antara 0rg yg sgt2 bahagia.. sbb, hmpir 3 bulan jgak lah x balik umah.. rindu sgt2 w0o0owww!!! kt famili, bilik tidur, pemandangan sg besar yg aman n damai tuh, pasaraya ek0nomi n semua lah!.. hehe... akhirnya smpai jgak aku kt rumah ni.. yeayyy!!! lagi satu, apa yg ser0nok ialah berakhirnya `mid sem exam` utk semester 2 ni.. aku cm x prcaya je.. pejam celik dh masuk bulan 2... cepat sngguh wktu berlalu.. n dh abis pertengahan semester 2 p0n.. alhamdulillah, aku rasa yakin utk jwb paper kali ini... tawakal+usaha dh aku lakukan... i`ve d0 the best.. juz let Allah d0 the rest! insyaAllah.. :D
ha! faham2 jela kan.. dah la, exam dh abis.. cuti pulak tuh.. apa lagi, ramai2 lah budak2 yg keluar jln2.. aku?? isy3x, malas lah nk gerak mana2.. lagi2 nk kena jln kaki ke sana ke mari.. penat lah edan.. aku hanya duduk dkat dlm bilik n ditemani dgn wifi UM yg sgt lembap cm siput tu.. aduhaii.. nk marah pun, bukan nya dpt jdkan internet tu laju.. sabar jela yg mmpu aku lakukan.. cewahh!!



sesat plak gambar d0rg nih..
hehe.. sebenarnya, nk highlight kan kt 2 0rg kwn aku yg c0mel n cun tuh.. amira n faezah.. yg pakai tudung hitam (yg pakai cermin mata tu bukan) isy3x, ari jumaat lepas.. memg betul2 makan angin lah d0rg.. pecah rek0d r! smpai ke putrajaya tuh! hehe.. aku hnya mmpu mndgr cerita mereka.. err, jeles kew?? hahaha.. ala, insyaAllah hidup masih pnjg lah.. tnggu lah nnti! :p

lagi 1 sbb knpa aku malas nk keluar ialah.. sabtu(29.1.2001) aku nk g tgok b0la (Piala Sumbangsih) dgn famili.. Selang0r vs Kelantan... bnda tuh jew yg aku tnggu2 spnjg mnggu exam.. smpaikan last paper ari jumaat tu pun.. aku hnya fkir psl tu je.. cm nk mnjerit kuat2 sbb exam dh abis.. n rasa lega jgak! hahaha... smpai cmtu skali.. s0ri lah, aku memg fanatik bnyk dgn SeLanG0r FC ni.. jgn main2.. atau jgn cuba2 nk ejek pasukan kegemaran aku ni, 0k! klu x, nahas kau.. :p

tp, kn... mlm tu, selang0r kalah lah... tp, aku x kisah lah.. yg penting, aku sgt2 puas sbb dpt tg0k b0la kt stadium shah alam tu.. yeaayy!!! sgt best lah.. thanx abah n mak! sbb faham aku.. huhu... selangor kalah tp pada aku, x prnah kalah pun! lg2, wktu prlawanan.. aku nmpk lah ada pemain yg bersngguh2 smpai waktu penamat.. terutama sekali Amirulhadi.. tapi xde rezki.. bnyk cubaan g0l dari pihak selang0r.. tp, x satu pun yg masuk.. xpelah.. cuba lain plak.. Piala Super, Piala Malaysia ada.. hehe...





mula2 memg sgt2 bersemanagt lah kan!! :D


                  
            
peny0kong2 selangor.. baik n s0pan je.. cewah! hip0ktit k0t..




itulah bapak aku!!


      

peny0kong2 kelantan yg menimbulkan bnyk k0ntr0versi... main mercun tuh.. raya sebelum waktu.. raya cina pun lmbat lg tau! apa nak jadi...



errr, ni Pak L0ng n Mak L0ng aku.. Pak L0ng asal kelantan.. tu yg giler2 dok skong kelanatan kn.. hehe.. klu duk dgn d0rg memg akan gaduh laaa... bukan bertmbuk, terajang.. gaduh2 syg je! hehe... nk dijadikan cerita.. kt0rg sume x sngka yg Mak L0ng ni ikut skali.. hehe.. pecah rek0d k0t.. cayalah!! gomo kelate gom0! :D




CEMBURU!
gurau jela


malam tuh.. aku balik awal.. sbb?? dah kalah, nk tg0k apa lagi kan?? hehe.. oo0oppss, gurau jela.. adalah sbb nyer.. adik2 dh mula wt ragam... :D hu! akhirnya.. smpai rumah dlm pukul 1 lebih.. waahh!! aku sgt2 teruja dgn sedikit perubahan kt daerah tercinta aku ini... rindu gilerr laaa... tiba2 dah terfikir xtvt2 yg nk dilakukan pd es0k hari.. hahaha... sh0pping lah.. apa lagi! hehe..




No comments: