Sunday, February 6, 2011

CuTi dh abis?!?!

waaaaaaaa..... skjap nyer lah klu bab2 cuti ni.. tiba2 jew dh hari ahad.. pastu dh kena balik k0lej.. memg terbaik ah!! cuti kali ni agak kelam kabut skit.. ad0i.. err, sbb 3 hari g rombongan kn.. nt lah cerita... nk kmpul gambar2 dlu... hehe.. memg ser0nok lah percutian tuh! tp, tut0rial+assignment x brape nk siap.. sentuh pun ala kadar jew... hehe..  pening kepala fikir benda2 nih...   kt k0lej plak, baju kena lipat, gosok lg.. bnyk plak bnda nk kena wt.. bilik yg berhabuk nya lagi... memg penat lah nk kerjakan sume.. tp, aku kn s0rg yg dedikasi.. jd, xde hal lah nk selesaikan semua tuh... hehehe....





aku rasa.

nak balik UM sbb::
  • dh penat tidur kt umah. sbb keboringan..
  •  xnk terlebih mkn kt umah. nt gemuk..
  • nk jmpa kwn2-sembang bnyk2
  • nk blajar t0pik baru. *rndu pensyarah k0t..

xnk balik UM sbb::
  • tut0rial +assignment x siap
  • kena jlnkan pr0jek dgn lebih gigih lagi
  • xnk tau result mid sem 2
  • brsengkang mata siapkan hmwrk.. 
  • x puas lg nak berehat kt umah... homesick! huh.







baru brape minit berpisah dgn umah n famili.. aku dah rasa sedih.. huhu... dh la, x dpt balik smpai bulan 4 abis asasi nih.. nk ckp kejam pun x bleh jgak.. sbb betul jgak mak abah ckp... duduk je kt UM tuh.. x yah la balik... studi betul2.. dh nk abis asasi pun.. asyik main je aku nih! huhu... 0k lah.. aku terima.. errr, xpe2 nt ada b0la kt stadium... aku sruh dtg ea.. hehehe... yeayyyy!!! ada can lah cmni... sementara ada peluang kn! jgn lah sia2kan.... :D









No comments: