Tuesday, February 1, 2011

MaLaysia bo0k of Rec0rds tuh!


haissh, semester 2 ni lah aku makin sibuk.. patutnya! kurgkan lah skit xtvt tuh.. memang dahsyat lah.. ad0i.. tp, bnda ni la yg aku suka..  n sbb kn bnda ni jgak lah.. memaksa aku utk uruskan masa dgn sebaik2 nya! w0w, kdg2 cm trparnjat jgak dgn perubahan ni.. huhu.. best jgak kn.. n aku leh nmpk lah cmne 0rg yg bnyk brpersatuan sana sni.... kdg2 lebih brjaya drpd 0rg yg pasif n x wt pa per n duduk diam2 dalam kelas mghadap buku jew! aku akan manfaatkan peluang yg ada ni.. nk tau apa yg aku sibuk sgt skrg ni... nntilah aku cerita.. sampai kemuncak nya nnti.. aku bukk lah st0ri luas2.. hehe.. :D
yg nk dijadikan cerita.. dah lah mngu lepas tu nk exam kn.. aduusss, bnyk betul masa terluang dgn xtvt2 tu.. aku memg x jngka akan jd cmni.. tp, disebabkan aku j0in kelab yg tuh.. aku terlepas 1 xtvt yg mgkin dtg sekali seumur hidup jew... iaitu, CIPTA LOGO 1MALAYSIA DGN MENGGUNAKAN STRAW. aku cm terkilan lah jgak.. best k0t.. dgr cter kwn2 yg masuk tu pun dh ckup wt aku jeles.. ngeh3x.. gurau jela.. lg2 my tut0rmate masuk xtvt ni.. bnyk lah dgr dari dye.. dye ckp, kerja ni kna wt ptg n malam.. sbb setiap s0rg kena cucuk dlm 3`000 cucuk k0t.. w0w! bnyknye.. straw dye plak bukan yg jenis lembik cm kt kafe tuh.. straw yg nih sgt berkualiti k0t.. jenis yg keras, yg ada kt air k0tak tuh.. ada antara d0rg yg mengeluh sbb jari melecet.. hehe...  
j0m lah kita usha apa yg d0rg wt.. memg terbaik ah!


inilah hasil kerja mereka! sgt mengagumkan jgak lah... cantik n terang..





      
gambaran kerja yg mereka perlu lakukan.. straw2 tuh akan dicucuk kt atas p0lystrene.. wt skit2, pstu cmtumkan mcm puzzle.. :D

pg ptg, siang malam mereka trpksa harungi panas n hujan.. ceh!



      





yg tudung hitam tula, my tut0rmate! Jiey.. yeay, nmpak x kegembiraan di muka beliau.. :D



   

antara ahli  skuad pr1ma yg tlh bnyk mngerah tenaga bg memastikan xtvt ni brjaya...



nak sijil itu! huhu...
(abaikan mulut mamat kt atas tuh. jgn ulas apa2. haha..)



        

dan, akhirnya!!



pengalaman cmni dtg sekali seumur hidup je kn.. setuju atau sgt setuju?? hehe.. tp, xnk wt cmne.. segala yg berlaku pasti ada hikmah nya.. kan3x??! syabas lah k0rg.. aku ni asyik mmbnggakan d0rg jew.. ntah lah, aku cm rasa ser0nok tg0k d0rg wt bnda ni.. mngkin sbb aku terkilan x dpt masuk.. huh! wuteva lah nadia.. hahaha.. saje je nk em0si ni ea.. lempang kang! :p eh, tp acara ni bukan dak pasum je yg j0in.. akak2 n abg2 fakulti pun ada skali sbb bnda ni dianjurkan oleh k0lej trcinta kt0rg.. iaitu, K0lej Kediaman Raja Dr. Nazrin Shah...




ooppsss, cil0k gambar k0rg dari FB.. hehe..pinjam jew.. x salah kn??



No comments: