Thursday, March 3, 2011

BoRiA FESENI 10/11-NAIB JUARA





alhamdulillah! segala2 nya sudah berakhir kini.. penantian yg sgt2 mencemaskan.. hehe.. ayat x bleh blah! setelah berbulan2 aku mnghabiskan masa dgn latihan boria nih.... hasil nya, memg sgt2 memuaskan! nmpak x muka excited aku nih! teruja gler weh! hehe.. aku rasa cm bahagia gler.. teringat dulu, waktu aku mula2 nk g daftar nama kt khairi... aku 0rg terakhir k0t. lama gler fkir nk masuk ke x... ingat lg k0t, waktu tu lpas lab kimia.. aku mnx alif teman semata2 nk ckp kt khairi... yg aku nk masuk b0ria.. haha... time tuh agak terketar2 jgak lah.. ntah pa per kn.. waktu tu pun aku masih lg brbelah bg.. lagi2 bila khairi ckp yg ahli b0ria dh cukup pairing... maksud nya, klu aku nk masuk.. kna ada lg s0rg laki supaya team tu seimbang! baru 18 0rg lah waktu tuh.. sepatutnya nk 20 0rg. ada lg peluang lah tu, alif yg ckp... hehe..  waktu tu aku cm lega n resah... n dlm hati ckp, x payah la ada laki yg nk masuk lg... aku pun x fhm apa perasaan aku waktu tuh.. haisshh... pstu, selang seminggu... tempoh yg lama jgk lah... khairi msj n ckp kt aku supaya aku dpt masuk sbb dye dh jmpa laki yg nk masuk jgak.. aku ckp, jap! nk fikir masak2 dulu.. huhu.. last2, aku ckp `yela2`... haha.. tp, waktu tu xde r rasa teruja sgt pun.. biasa2 je... mgkin sbb aku x rasa lg kehangatan team b0ria... mmndgkan aku 0rg terkahir daftar.. jd, aku cm x kenal sgt lah d0rg yg dftr nama awal2... sbb klu ikutkan, ada kem feseni sume, lebih kurg cm sesi perkenalan n bermesra antara ahli2 dlm pasukan feseni2 yg lain... disebabkan aku lmbat dftr, jd aku x j0in lah xtvt tuh n brknalan dgn d0rg pun waktu mula2 latihan b0ria n pertemuan prtama dgn abg syed! haha... :=)




Dan kini, 
pada tanggal 2 MAC 2011
pasukan B0RIA KK12 yg maj0ritinya diwakili oleh plajar2 pasum tlh melakar sejarah dgn menempah nama utk acara Boria
NAIB JUARA FESTIVAL SENI UM 10/11



TAHNIAH!!!
syabas lah k0rg!! kita memg hebat.... alhamdulillah....




muka2 ceria+cuak sebelum pertandingan....
dh mcm baby d0ll.. ad0i...






muka kegembiraan!! 
masing2 melepaskan nafas kelegaan.. segala2 nya sudah berakhir.. yeay!! kita memg terbaik! thanx kpd semua yg bg kerjasama mnjdikan prsembahan mlm tuh terbaik!!





inilah muka `plastik` Nur Ain Nadia bt Sarwani
haha.. semua ckp, muka aku lain gler mlm tuh... klu dh make up dye smapi 5 inci mne tidaknya jd lain.. mampuih aku... bnda kt mata tuh kena tampung lg... penat sieyh! nk ckp lah, klu cntik yg mnyeksakan cmni.. x payah lah! haha... sian kulit muka aku sesak nafas...
tp, aku c0mel kn2... hahaha... 0k! st0p it... :D




Bersama Abg Syed yg trsyg!

dia lah yg jd trainer kit0rg utk b0ria nih.. dia lah yg bnyk mnjerit sana sini bg mmastikan persmbahan kami terbaik pd mlm prtndingan! latihan selama 2 bulan dgn dye memg best! biasalah kn, klu kena marah sume.. kena jerit dgn kata2 kesat lg... apa aku kisah? memg lah rasa perit gler kt hati ... tp, klu dh wt salah, memg lah patut pun kena marah kn... hehe.. jd, terima dgn hati trbuka... klu dia wt x tau n senyap je.. smpai bila2 kami akan wt salah.. betul x?? btw, thanx abg Syed! n thanx jgak sbb layan kerenah kami yg pelbagai ni n yg bnyk mulut nih.. haha.. asyik2 kna tnggikan suara n suruh kt0rg senyap klu ad prbincangan lepas latihan.... 18 lawan 1.. kadang2 kalah jgak! haha...



malam pertandingan tu.. aku ckp lah kan.. pekikan2 suara budak2 pasum memg terbaik ah! kuat gler d0rg main jerit2... nama2 budak b0ria semua keluar ah! adeh.. haha... btw, thanx kpd semua yg dtg mmberi s0kongan... sgt luar biasa k0t... ad yg ckp xdpt dtg, tp.. tupp,tupp.. terpacul gak kelibat d0rg... s0b3x, terharu... hahaha.....



cayalah! my besties dtg bg s0kongan.. c0mel lah k0rg! =.=



HEBAT!! k0rg memg sporting... 





 ni lah antara muka2 yg terhibur dgn prsembahan kami... thanx lg skali sbb dtg!





WELL D0NE! 
NICE J0B!
......C0NGRATULATI0NS AGAIN.....




eh, k0rg bdak2 b0ria.. jgn lupa lawat Bori tau.. hehe..
n nntikan d0kumentasi penuh boria.. ;p







1 comment:

Anonymous said...

awak, boleh tau tak awak pakai lagu apa untuk boria? buat minus one macam mana pula? help please? kita pun kena buat boria ni tapi tak tau nak pakai lagu apa