Saturday, November 20, 2010

:.maTa Ku suDaH dikeMbaLikaN.:




alhamdulillah.... :D
tajuk entry ni sebenarnya patut cmni.. `mataku umpama sudah dikembalikan`.... huhu...
sbb aku leh nmpak dgn jelas tnpa memakai cermin mata... hehe.. aku rasa sgt2 sy0k.. tp2, rasa cm pelik je rasa kt mata aku bila pakai bnda ni... maklum lah, pertama kali pakai kan.. msti akan rasa cmni kn... hurm, aku pkai lens ni pun skali skala je lah.. bukan tiap masa.. x daya lah aku.... cm x selesa skit.. n kdg2 rasa gerun tu pun ada gak.. sbb de terfikir, cmne klu lens tu melekat kt mata.. x leh cabut!??! ha.. cmne?!? subhanallah... aku takutttttt... insy, xde pe2 yg trjadi klu aku betul2 wt pnjagaan rapi n jaga kebersihan sewaktu pemakaian kanta lekap ini... hehe... kanta lekap aku transperent je... xde lah yg de kaler ni... cm d0sa je... huhu...
yeeaayyy!!!!








n lg satu aku nk kongsi cerita..
skrg aku dh de kamera sndiri 0k.. n leh r snap pict bila2 masa je.. hehe...
beli guna duit elaun asasi.. jahat x aku?!? s0riiiii.....
kamera ni biasa2 je.. bukan yg jenis nik0n, yg mahal gedegang tu.. x mmpu aku.. huhu.. mklum lah, kamera `mahal` ni.. kualiti gambo pun `mahal` lah jgak k0t kn.. :D
ah, bersyukur sudah... bnda dh ad dpn mata.... guna je...











Blogger Templates

No comments: