Sunday, November 7, 2010

:beRakHirnya seMestEr 1 di PASUM:


SaLaM





berbaur2 perasaan aku
berakhirnya semester 1...
n melangkah ke semester 2...
aku seperti mau memberhentikan masa.... sbb begitu pantas masa berlalu....
sedangkan masih bnyk lg yg aku perlu lakukan....
perubahan yg pastinya!!!
yup!! aku perlukan masa utk ke arah itu..
aku rasa begitu teruk skali skrg ni weyh!!
hurm, insy...
i`ll lo0king 4ward t0 be better during my 2nd sem at PASUM...
i`m als0 will n0t g0 back t0 repeat my same mistake!!!
s0, n0w.. i w0uld like t0 share ab0ut my 1st sem final exam....
truly, 0verall my perf0rmance... i think lah... they are s0 sucks!!!
i reaaly mean it!!!
wt****?!?!?!
i think, i`ve d0 my best...
but there is still something wr0ng with th8?!?
s0, i`m g0nna t0 fix that pr0blem 0n the next sem...
please make sure i`ll d0 all th0se things!!!

.......U HAVE T0......





sLiP peperiksaan









jadual exam yg agak padat n sukar bg pelajar



haish, aku nk ckp kt sini p0n...
wt kecewa jew... klu aku dh ckp cm2...
cmne plak dgn 0rg lain t....
what b0ut my parents then?!?!
if can, i d0n`t want t0 dissapp0int them!!! waaa.....
please f0rgive me if i cann0t give t0 b0th 0f you 4.00 flat...
i`ve been trying s0 hard...
juz pray f0r my result......
i d0 not kn0w what sh0uld i d0 anym0re....
n0..n0...n0...
u can change th8!!!

.....U HAVE T0......


HUH!!
bukan nk mengeluh ke pe....
hembusan kelegaan k0t tuwh... huhu...
dari kertas Calculus hingga fizik 2 tu kn...
*english trpksa dianaktirikan... :P
aku ntah lah weyh...
kurg yakin dgn pe yg aku jawab..
haiiisshhh, xkn lah kan!??!tp, betul pe.....
lg2 lepas abis exam calculus....
aku cm.... terharu+sedih... sbb paper tu susah k0t...
n rsa cm lega sgt2 r!!!!
xde r nk ckp paper lain senang...

subj bi0logi.....
hurrmm, agak susah skit jgak k0t...
wlupun hnya memerlukan kemahiran menghafal jew...
tp, bnyk skit nk kna baca... ps2, dh r pe kita baca xde plak s0alan dye..
pe yg trlepas pandang plak, rasa cm nyesal... pesal aku x baca td...
ha!!! lain kali jgn tngguh2 studi...
sedia awal2....

subj kimia....
kimia 1 0k skit k0t...tp, x gerenti dpt A...
kimia 2 memg hancusss.... auuuwww, bnyk r chemical pr0perties nk kna hafal!!!
huhu... terpinga2 aku tg0k s0klan.... xde r x prnah blajar..
tp, gaya aku jawab s0klan... mcm lecterur x mngajar plak...
adeyh!! maaf pensyarah2 skalian....
sy bukan sengaja...

subj fizik....
ha!! ni leh dikatakan subj kegemaran....
tp, fizik 2 aku kali ni agak bermasalah!!! rasa cm nk hantuk diniding kt kepala jew!!
aku x tau pe yg aku jwb tuwh... huhu..
hancuuussss..... fizik1, insy 0k... tp, xde r dpt A gak k0t...

haissshhh, asyik x bt0l jew aku ni...
jd, agak2...
what will i get 4 this final exam?!?
i`m n0t put high expectati0n t0 my reputati0n....
but, i`m always pray 4 the best...












dahlah nadia!!! hentikan rungutan n bebelan...
ckp bnyk.... buat sikit jew... xde guna jgak lah!!!
sudah2 lah tu....
kembali lah ke pangkal jalan....
sbb sume kekhilafan adalaha dr diri anda sndiri jua...
kn3x??!?!
(:



Blogger Templates
Blogger Templates

No comments: