Wednesday, November 10, 2010

anTara LaMan SesaWang yaNg KeraP diLayari


aku sgt3x b0san lah cuti ni..... jd, aku p0n carilah p0int tuk mngisi masa aku ni... hehe... aku dgn rajin nya g `search` psl pe laman web yg 0rg d0k sy0k layari je....
ps2, jmpa lah link nih...
dye de senaraikan 1`000 web yg kerap dilayari 0leh manusia kt bumi ni...
hurmmm, keputusan yg dpt dijangka2.....

Faceb0ok
telah menggungguli carta tersebut... huhu... yeah!!
xyah rasa terpegun sgt....
aku de amik bukti skit kt bawah ni.... hehehe...











tp3x.... blogger berada di tangga yg ke-51 r plak...

hurm, pe2 p0n k0rg klu nk tg0k carta yg penuh.... g tekan kt link yg atas tu ea....sgt2 dialu2kan.... hehehe...





gambar x clear lah.... tekan kt gambar klu nk nmpak dgn secara jelas...




Blogger Templates
Blogger Templates

2 comments:

diriku said...

FB mmg tgh naik skrg..setiap org mcm dh ada fb dh..he2

Nadya Sarwani said...

h0h0... agak lah....