Thursday, March 22, 2012

Tajuk dah takde sebab lama tak update! haha


(Ish, buat segan je dengan tajuk yang kt atas tuh. Sangat entah apa-apa. Hurmmm. Maaflah umur tak berapa nak matang lagi. )



Salam sejahtera! 
Salam 1Malaysia! 
Haha... Tetiba je semangat patriotik~

Okay, ini tak tipu... Blog ni macam dah tak bertuan je nampak gayanya. Sebab lama sangat dah tak update. Sangat-sangat lama dah tak kongsi cerita. (*ada ke orang baca cerita kau ni Nadia???? Haha...) 
Apa ayat common yang blogger guna kalau dah lama update blog,
'Fuhhhh, tiup habuk kt blog ni. Meh kasi sapu sikit...'
ataupun,
'Shuhhhh, ada labah-labah buat sarang lah dalam blog '
Haha.. Dah tak payah lah nak ajuk sangat lah kan. Padahal nak guna ayat tu jugak. Adoi.
Hurm, sebulan lah jugak lah kot takde entry baru. Hal apakah yang aku dok sibukkan sepanjang tempoh hari tersebut? Errr, cadangnya nak kongsi lah kan perasaan dah habis jawab exam hari tu. Tapi, tak sempat.. Sebab nya esok dah nak gerak pergi jalan-jalan... 
Jap, aku ambil gambar yang terbaik...

Opss, saya nampak begitu chubby di situ! haha...
Gemuk+tembam!




Inilah Ahli Bait yang saya sayangi!
Susah senang, baik buruk kita hadapi bersama... Indahnya ukhuwah di jalan Allah ini =)


Habis je Mid-Year exam tempoh hari, kami serumah.Terus gerak ke Alexandria bersama-sama dengan keluarga Kak Nadea-Jamil dan Ziyad. Hehe.
Seharian di sana. Bandar Alex sangat cantik kot. Suka tengok laut. Tapi, sedih sebab tak dapat mandi. Peh, geram je... Huhu. Nanti waktu Summer kita pergi lagi eh, untuk mandi-manda! Hehe. 
Okay, taknak mula cerita. Nanti panjang. Memang syok pergi Alex. Nak cakap kt sini. Kalau nak jalan-jalan kt sana. Jangan pergi sehari je sebab memang tak sempat nak pergi semua tempat yang ada kt situ. Huhu... SERONOK sangat! =)



Lepas MidYear exam tu plak, dah terus masuk minggu kuliah. Rasa macam tak puas hati je. Yela, waktu cuti musim sejuk tuh. Takdapat nak hayati sangat, sebab nak study kan. Jadi, rasa macam tak puas cuti. Tetiba je dah kena belajar lagi? Adoi. Mood nak belajar tu lambat sikit nak naik balik. Tapi, tak lama pun. Haruslah bersemangat selalu kan? Huhu.


Urghhh, takde idea lah nak tulis apa ni...
Umpama jalan-jalan kt tengah jalan yang kosong, entah nak ke mana? Arah pun tak tahu?? Apatah lagi apa benda yang aku cuba nak sampaikan ni? Hahaha...
Dah mula nak merepek lah tuh...
Lagha.Lagha.Lagha~


Jap, sedar tak sedar. Dah nak sampai hujung tahun pun. Dah nak dekat dengan tarikh final kot. Scary uh! Whoooaaaaa!

Nak cakap tu je. Hahaha...
*(amboi, suka sangat lah kan nak final. Ilmu di dada dah penuh ke tuh????)
Alaaaa, takde siapa pun nak baca blog aku ni.
Aku conteng+cakap apa pun. Bukan nya ada yang peduli pun! Gelak lagi sekali. Bhahahahahaha.... (^^,)










1 comment:

Unknown said...

wahh bestnya.
kak boleh tolong saya tak?saya baru lepas ambil reuls and result saya ok.tapi saya xtahu nak aplly biasiswa apa.dan apa patut saya buat lepas dapt result.kalau boleh nak study oversea macam kakak.tqsm^^