Wednesday, March 28, 2012

JOM! Special gift from Malaysia



Yeayyy! Alhamdulillah. Terlebih 'eksaited' plak kan. Suka betul nak teruja... 
Yela, mana tidaknya. Dapat benda percuma. Siapa yang tak suka. Siapa yang nak tolak. Hehe. 
Takdelah 'hadiah istimewa' sangat pun. Tapi aku agak teruja dan menghargai pemberian ini... =)
Terima kasih Ummi MedicMesir. Sebab bagi edisi sulung ni secara percuma!

Di kala berada di rantau orang ini, begitu payah dan susah nya untuk mendapatkan sebarang benda-benda yang ada di tanah air.
Contoh kita kt sini ialah,
Majalah JOM! yang kini telah terbit di pasaran Malaysia. (Tahniah buat pihak penerbitan!) Juga telah mampu aku miliki di Mesir ni. Percuma plak tuh... Jeles tak? Hehe.. :p

Apa kecoh-kecoh ni? majalah biasa je pun. 
Majalah 'biasa' je? Hei, don't judge the book by its cover okay?!

Wait a minute!!! Let's discover it's cover first... 
Korg mesti jatuh cinta punya! =)


Errr, yang warna biru ni. Aku tak pasti edisi yang mana. Tapi, nampak macam yang dijual kt Malaysia. JOM! dapatkan senaskhah...




Yang edisi warna hijau ni lah yang aku dapat! Teruja gler...
Sebab nya! Mestilah, dalam keadaan Mesir yang agak kurg dalam pelbagai perkara ni. Tetiba datangnya majalah atau bahan bacaan Islamik macam ni di sini. Huhu... Suka.Suka. Suka!!!

Kalau nak tahu, majalah JOM! ni turut dipasarkan secara antarabangsa. Kalau kt Semenanjung Malaysia, dijual dgn harga RM6. Kalau kt Mesir ni plak, boleh dapat dengan harga 25 L.E. Heeeee~
Turut terdapat di negara Korea, Jepun, India, Singapura, New Zealand, Jordan, China, dll. Jadi, boleh lah kot korang hubungii pihak yang berkaitan untuk menempah edisi 1 ni. Tak kira lah anda tidak berada di Malaysia pun. Hehe.. =)

'Content' dia sangat best!
Yang aku mcm terperanjat sikit (takdelah terperanjat pun! :p), majalaj JOM! ni ada ruangan khas untuk blogger Angel Pakai Gucci... Whoaaa, gempak kot.. Hehe.. dari alam maya jadi realiti. Hurmmmm... Mabruk bro! Aku suka gaya penulisan dakwah yang santai di blog beliau. Pergilah singgah jap ke belog beliau tuh... =)






Antara isi kandungan majalah JOM! dalam edisi 1 ni. Menarik tak??? JOM! dapatkan senaskhah.
#Adakah aku teruja seorang diri ni?







Antara tajuk yang diminati ramai. Mungkin?? Hehe.. Kalau bab kahwin, jodoh, Bait Muslim ni laju je eh? Adoi....





Okay lah, cukup lah aku jadi promoter majalah JOM! ni...
Sila lah pergi ke kedai buku yang berdekatan yang ada menjual naskhah JOM!. Sebab cara penyampaian nya sangat santai. 




Rindu majalah SOLUSI~



No comments: