Monday, April 2, 2012

30032012 #The day I've loss 'teen'



Skype famili




















Alhamdulillah, itulah hari bila mana Allah lanjutkan usia aku di dunia ni.
Alhamdulillah, dah genap 20 tahun pun. Rasa macam sekejap je, tetiba dah besar! Rasa macam banyak perkara yang aku tak terokai lagi di dunia ni.

Orang kata, meningkatnya usia kita, makin dekat lah kita dengan mati itu. Tapi, hakikatnya. Mati boleh berlaku bila-bila sahaja. Muda atau tua, tak kira usia pun. Kerana semua orang tahu, ajal dan maut itu terletak di tangan Tuhan. Wallahua'lam~


Terima kasih Mak dan Abah, atas segalanya. Buat sambutan awal dengan kembar tak sama tahun. Hehe. Untuk pengetahuan, aku kongsi tarikh dengan satu-satunya adik lelaki aku tuh.

Syukran ya Ukhti!! Ahli Bait (Izyan, Afirah, Wawa, Afikah, Kak Aisyah) + Kak Nadea Jamil sebab buat surprise. Memang tak jangka pun. Ada nasi kerabu lagi. Yummy, sedap~ 
Maaflah tak boleh nak tacing. Sebab terlalu gembira... Hehe
Yang ucapan dalam kad tu. Ehem2.... Hehe. Tergelak sorg2 je bila baca~

Terima kasih kt korg! 
Awin, Auffa, Qyla, Atirah dan Nik
sebab teman jalan-jalan dan makan-makan. Dan bagi kek! Dan  jugak jadikan petang yang indah buat saya!

Syukran juga kepada 'Bulatan Gembira' saya.
Kak Atiqah Hanifah, Filzah (kembar saya juga!), dan Jannah.
Sedap kek yang akak buat tuh... =)

Terima kasih juga kepada mereka yang ada wish kt FB, mesej, Whatsapp, dll teknologi yg ada. Dan mungkin juga secara lisan. InsyaAllah, akan ku titipkan kata-kata ucapan anda itu di sudut hati. Hurmmmmm~

Lagi apa eh? 
Hurm, Syukran juga kepada Ukhti-ukhti MM yang jamakkan befday Nedy, Filzah dan saya juga tempoh hari. 
Terima kasih juga atas hadiah-hadiah yang diberi!




Akhir kata, Syukran Ya Allah. 
InsyaAllah, kami mohon agar Kau tautkan hati-hati kami ini untuk sentiasa teguh dan kukuh dalam menghadapi jalan jihad menuju Syurga-Mu.
Kekalkan lah ukhuwah kami ini, sampai bila-bila. Amiiinnnn~
Dan, InsyaAllah. Genggam MUMTAZ bersama-sama....













No comments: