Thursday, March 10, 2011

raMpaSAn BarAng!



aku memg dh agak pun.. akan ada spotcheck kt aras 6 nih semalam...sbb kelmarin bdak2 aras 7 dh kna.. huhu.. n x psl2 seterika aku kna rampas! waaaaaa! seterika rum8 x kna plak..mngkin sbb tmpt dye agak strategik, padahal leh je k0t nmpk..memg rezki dye k0t! adui, tp dye punya boiler kna rmpas lah sbb letak secara terang-terangan n leh nmpk... balik je ke bilik semalam.. dye tnya, `nad ada s0rokkan boiler kte x?` aku ckp, xde pun.. ha! memg sah kena rampas.. haha.. dh r malas gler nk g amik nih! rasa cm nk wakaf je utk batch pasum tahun dpn! haha... memg skrg nih tgh 0perasi spotcheck pun.. status bdak2 kk12 ni, semua merungut psl brg2 d0rg kena rampas! haha.. yg bgus nya kn, dye amik seterika n b0iler je k0t.. padahal , waktu tuh aku punyer charger lappy, n enset trletak baik punya kt atas meja! haha... x de plak dye nk amik.. alhmdulillah, jimat duit aku nk tebus balik brg2 tuh.. bygkan klu bdak2 yg semua brg2 dye tuh kna rmpas.. x kena melayang ongkos d0rg cmtu jew semata2 nk tebus balik brg2 d0rg tu! haha... memg kec0h r kt wall fb.. aduhai... dgr cter jgak, psl ada budak ni bwk kipas n semestinya lah kna rmpas kn... haha.. bapak ah! x ckup kuat ke kipas dlm bilik? sejuk k0t.. klu bgun pg tuh, mnggigil k0t.. apa lah bdak tuh.. kulit biawak agak nya! hehe...sabar jela.. :p 





Last warning! please take a n0te, k! :p




Blogger Templates

2 comments:

nur dhiya' aida said...

dapat love note HAHA

ReDSB said...

haha.. agak lah! :p