Monday, September 16, 2013

Extravaganza cuti


[Makluman Universiti]

Pihak PERUBATAN Cawangan Tanta telah mendapat makluman daripada Koordinator Pelajar Malaysia, Doktor Howaida bahawa tarikh permulaan kuliah sesi 2013/2014 bagi pelajar perubatan tahun dua dan tiga akan akan ditunda selepas Hari Raya Aidiladha. Kemungkinan besar tarikh permulaan kuliah adalah sekitar 19-25 Oktober. Hal ini demikian apabila berlakunya perbincangan antara Datuk Prof. Madya Dr. Hj. Su’aidi Dato'Hj Safei (Pengarah Education Malaysia Egypt) dengan Doktor Howaida. Justeru itu, pihak PERUBATAN Cawangan Tanta berharap agar makluman ini diterima oleh semua ahli dengan hati yang tenang.

"Achieve the HIghest, Improve Others"
Biro Akademik,
PERUBATAN Cawangan Tanta 13/14.


********************************************

Alhamdulillah yeayyyy! 
Cuma nya sekarang doa supaya tarikh tu tak berganjak lagi dan lagi. Penat dah ni asyik kol emirates mintak tukar tarikh. Aiyoooo~ Nasib baik takde had berapa kali boleh tukar semua. Alhamdulillah. Senang hati je sebenarnya berurusan dengan Emirates ni. Just then, I can't stand to speak English properly. Bahasa rojak weh. Hancussss bahasa. Hehe. 
Dan, yang lagi best nya tak kena bayaran apa-apa (sila baca= freeofcharge) Rezeki dipermudahkan. Yelaaa, kesian kt kengkawan lain tu yang tiap kali tukar mesti akan dikenakan caj itu ini. Tapi, lain flight lah. Hurm, nak buat macam mana kan? Well, Egypt. Unpredictable country ever. Seriyesly, moga terlahirlah dokter yang ekstravaganza super hebat dari Mesir suatu hari nanti, dengan berlaku nya segala hikmah ni. Eceh~

Yeayyyyy!!! Cuti lagi. Sebulan lagi cuti. Holidayyyy...

Ekcelli entah lah. Bila cuti panjang cenggini, mood nak belajar tu agak merudum ya. Rasa macam masih lagi tak bersedia untuk jadi pelajar Tahun Tiga. Eceh... Apa nak buat, redah jela. Datang lah mood nya nanti =) Haaaa...




Printscreen e-ticket. 

In shaaAllah memang tekad nak balik Mesir jugakkkk! Tak kira, tak kira... Hehe.
Doakan saya dan rakan-rakan seperjuangan lain ya. Juga doakan mesir dan seisi ahlinya moga aman damai serta bebas dari tangan yang menghancurkan. Sangat butuh doa dari kalian. 
Ameeennnnn~




* Mana lah hapdet tentang pengalaman elektif posting ni ya? Makin bertangguh, makin malas nak menaip. Eheh.

No comments: