Monday, October 15, 2012

Saje nak conteng. HEH~


Sibuk. Memanjang je sibuk. 
Hurm, moga aku cepat dan dapat mengadaptasi gaya kehidupan yang baru ni.
Wallahu'alam. Nadia! Sila jadi orang yang efisien dan bersikap profesional dalam menguruskan masa.
Agar segala-gala nya seimbang dan anda dapat menjadi org yg hebat. InsyaAllah :)


there's always a little truth behind every "JUST KIDDING ", 
a little knowledge behind every " I DON'T KNOW ", 
a little emotion behind every" I DON'T CARE ", 
and a little pain behind every " IT'S OKAY " 
[ curi dari blog ukhti- a Muslimah Doctor to be :) ]


Yup, kadang-kala kita terasa lemah. Kadang-kala terasa keseorangan dalam perjuangan ni.
Tapi, sedar ataupun tidak. Kita ada Allah. Letak lah sepenuh pengharapan terhadap Allah. InsyaAllah segalanya akan berjalan dengan lancar. Allah~



JOM!!!
Perjuangan masih lagi jauh. 
Let's action speaks louder than words....

1 comment:

Aliah said...

Ahah! Saya pun ntah curik kat mana dulu. :D

Anyway, Nadia, jgn letak separuh pengharapan, letaklah seluruh pengharapan tu kepada Allah. InsyaAllah. ;)