Sunday, August 12, 2012

speechless Monday. Isnin yang tiada kata-kata tapi, sekali dah berkata-kata. Potpetpotpet jugak



.....

.....

.....

gaya hidup terkini :p


Aiyooo... speechless lah sangat. Haih, apa terjadi ni? Apesal aku rasa macam cuti kali ni sangat teruk dan sangat tak bermakna? Heh, makin kerap aku guna perkataan 'sangat' sekarang ni. Kalau perasan lah. hehe.

Sebab apa teruk?
sebab aku terasa sangatlah futur duduk kt umah ni. Takde benda menarik pun yang aku lalui. Tiap hari sama je. Dalam erti kata lain, bosan.
antara terpaksa, dipaksa atau memaksa.
Hehe. Okaylah. Malas cakap panjang :p
Haihh, itulah kau. Malas dan malas.
Kalau ikotkan semua benda malas. I dont know why. Seolah-olah semangat telah hilang. semangat apakah? itu pun aku taktahu nak hurai macam mana lagi ntah >.<
Lepas tu, dok kuarantin diri sorg-sorg dalam rumah. Tak terdedah dengan dunia luar pun. Katak yang bawah tempurung tu pun, tau jugak nak jenguk apa yang berlaku kt luar.


lalalala
lagu-lagu raya sudah mendayu-dayu di radio, pasaraya, dan di mana-mana.

Dah2, cukuplah. Tadi cakap nak speechless. Ini bukan speechless. Tapi, overspeechness. Ahah.
Daripada dok merapu ntah apa-apa. Dan entry yang tak memberi apa-apa makna pun. Lebih baik hentikan dulu sampai sini je :)

Lebih baik buat entry untuk kebaikan adik-adik junior yang akan datang nanti ( *amboi, dah jadi senior lah sangat :p )
Ada jugak manfaat nya untuk mereka.
Cakap pasal hal mereka, bakal adik-adik/junior ni. Saya sangat TAK PUAS HATI!
saya sangat-sangat dan tersangatlah cemburu. Ahah. Kenapa? Nantikan entry seterusnya. Ecewah :p




No comments: