Sunday, June 17, 2012

Sweetysour: realiti hati dan fitrah antara lelaki perempuan zaman sekarang



Jom baca komik ni~
Jom lah. Jom lah...
Sangat comel macam saya dan comel juga pengajaran nya! :)
























Wallahu'alam. 
Sweet kan art komik ni. Tapi, lagi sweet kalau ada orang yang macam ni secara realiti. Tapi, berapa ramai je yang bermujahadah macam ni kan?
Semuanya bergantung pada hati masing-masing. *bersangka baik lah anda...
Maklumlah, sekarang memang musim CINTA. Sana-sini cakap pasal cinta. 
Up sikit, cakap pasal kawen. Hamboiiii, awak~ 
Harta takde mana pun, dah sibuk cakap pasal kawen. Nak kena tanggung anak orang plak tu. Tanggungjawab pun makin bertambah. Tapi, ntahlahhhh.. Haihhh, budak mentah bila ngomong-ngomong pasal kawen memang ntah apa-apa je. Jadi berhenti jela sembang pasal benda ni. :P

Comel tu comel lah jugak! puji saya lagi
Yang, penting, Jangan lupa ambil ibrah drpd komik ni.
Haruslah saling nasihat-menasihati kan...
Mungkin ada yang pernah berjumpa dengan artikel yang mempunyai maksud yang sama seperti ini. Tapi, apalah salahnya kalau memperingati hati kita semula!

So, chill~


2 comments:

farhana | latiff said...

nad, kartun ni comel sgt! kepala botak licin okay, teringat kat botak juvana tu, lols =D

naDya SaRwaNi said...

@farhana latiff

hehe... comel dan comel... mcm saya lah kan? :p