Thursday, October 13, 2011

Ahlan Wa Sahlan


Assalamu'alaikum...
Sumpah rindu glerrrrr.... Rindu nak update panjang-panjang kt blog ni!!! Dan paling utama, rindu MALAYSIA sangat-sangat!!! Aku sangat rindu.. Nak nanges weh!!! Tapi, aku rasa cam tak guna je bazir air mata.. Subhanallah, tolong kuatkan semangat dan emosi aku ini!! Ya Allah, bantulah aku... :)

Subhanallah, hampir 2 minggu tak update blog dah. Sekarang ni, aku sangat sibuk disamping perbezaan masa yang sangat ketara dan jugak keletihan yang amat sangat dan jugak nak kena refresh semula setiap kuliah yang telah dipelajari... Nak tak nak, aku kena buat begitu!! Sebab otak jadi semacam lembap dan tak tahu apa-apa. Padahal silibus tu, dah pernah belajar kt PASUM dulu.. Okay, nampak sangat saya memang banyak main.. Huuuu... sedih je.. Rasa nak nanges plak..

Okay! Tak nak cakap banyak-banyk lagi.. Masa sangat tak mengizinkan.. Ceh2, yela tuh. Padahal kan, sangat banyak hal yang aku ingin kongsi di sini. Mula dari airport KLIA, di Bahrain, di Cairo dan akhir sekali di Tanta ni.. Lagi lah banyak benda terjadi.. Haha... Kalau himpunkan pun, memang tak habis 2 malam lah kot! Tapi, tu lah.. Aku nak kongsi cerita pun tak tahu dengan sape.. Sedih plak.. Sobsss3. :'(









muka penat, sambil layan karenah kawan yang sempoi dan akak senior yg cool~ 




Alhamdulillah, aku okay je kt sini. Semua orang jangan risau ya.. InsyaAllah, ramai je akak-akak & abang-abang senior di sini yang sudi membantu! Mereka sangat-sangat baik hati dan cool selalu. Saya jatuh hati dengan mereka!! Awwww... Hehe...


Nampaknya, sampai di sini dulu lah ya! Nanti kalau ada masa, saya cerita panjang-panjang lagi!



*tetiba rasa seperti betapa pentingnya etika dan peraturan bagi sesuatu keadaan tuh! 
Terutama sekali apabila nak lintas jalan! Peh.... Memang terbaik. Jalan raya memang untuk mereka semata-mata ya. Tak ada had laju langsung. Dan tak bagi laluan untuk pejalan kaki untuk melintas kot!
Nyawa ku umpama telur di hujung tanduk je, apabila lintas jalan tu ... Adoyaiiiii.... Sabar jelah ya! XD








No comments: