Wednesday, September 15, 2010

duLu aKu geMuK ke?!?!?

SaLam AiDiLfiTRi....






wk2 beraya umah2 sedara kn....
aku sering kali dihujani dgn ayat2 ini....



' bdn nadia nmpk kurus lah. Diet kew kt sk0la?!?'
' susut bdn nieyh... mknn kna catu kew!??!'
' kecik nyer lah k0... '
' x mkn kew kt sna!??! kurus jew acik tg0k..'



trperanjat lah k0non...
hahahaha.... :p




tersipu2 aku!!!
pura2 jwb...
"ye kew"
hahahaha...


padahal dlm ati... ckp r lg... hahaha....
xde r gurau jew....



seriuzly?!?! bg0s r klu aku nmpk kurus... ngeh3x....
idaman setiap gadis... kn3x????
ye kew?!?! aku xde r smpai xnk mkn sume.. diet r...
eh, xde masa lah aku!!
wt pe nk tahan perut...?? klu bab mkn... kadang2 aku redah jew...
xde nyer nk tahan2.... cm sstgh2 0rg tuwh, yg wt syarat kt diri dye...
x mkn tgh ari n mlm... mkn nasi wk2 ptg jew...
haiissshhh..... xde mkna klu aku nk wt cm2.... adeyh.... :P
sian perut aku.... mnjerit2 mnx diisi... hehe...



tp, kn... tiba2, ati aku terdetik...
sebelum nieyh... aku gemuk kew?!??!
mesti k0rg de trfkir cm2 kn?!! hehehe...
agak r weyh....
ad r jgak kemungkinan cm2 kn.....
hurm, d0rg cuma trtnya2 jew.... mngkin aku sakit kew kn?!?! mna lah tau...
insy, xde k0t.. stakat ni aku sihat.. alhmdulillah...
cuma mngkin sibuk sgt kt pasum tuwh...
ntah r.. aku p0n rsa cm kurg mkn kt sna...
mak n abah marah sbb aku blnja duit skit jew dlm sehari...
aikk?!? pelik gak cm2...
patutnya blnja bnyk lah kna marah.... hahaha..
ala, kn kew bru lpas bulan puasa?!?
mesti r susut skit badan.. hahaha....
aku ni memg.. ckp skit jew dah kembang id0ng.... ad0yaaiii!!!!


nape selalu jd cmni r?!?? mesti akan terdetik pers0alan sebegitu...


klu diberitahu:
' k0 nmpk cerah r skrg... pkai pr0duk pe r?!?!'
mesti akan terdetik di hati:
'sebelum ni aku itam kew?!!?'


klu diberitahu:
'skrg aku tg0k k0 makin cantik..'
mesti akan terdetik di ati:
'dulu aku h0doh kew?!?!'



ad x perasaan cm2?!?hurm, lumrah manusia k0t....
jd, memg x leyh disangkal akan segala kejadian tersebut....
tp, sebaiknya, jgnlah dilayan perasaan cm2....
9t rasa cm rendah plak diri ni kn,...
rasa mcm 0rg yg mngeluarkan kata2 tu kt kita, nk hina diri kita plak kn?!?!
hehehe.. jd, pedulikan rasa cm2....
padahal dye xde r niat pe sgt....
0rg yg menerima kata2 tu jew yg wt kesimpulan negatif sndiri....
2 yg kadang2 jd perang.. haisshh, sbb mulut bdn binasa plak kn??! hehe.....
lantak r...
apa yg penting....
cuma...




JaDi diRi senDiRi




tu jew.... :D





No comments: