Sunday, September 19, 2010

:.0peRasi peMbeRsiHan di C612.:

SaLam aiDiLfitri.....





fulamak beb.....
bilik berhabuk teruk sebab ditinggalkan selama 2 mnggu....
j0m, kemas habis2an!!!! t senang r.



kipas berhabuk sgt!!!

brg2 dr kg

hahahaha.... cm nk pe jew....
mentang2 naik keta, abah hantar....
sgt3x berleluasa r brg2 yg aku bwk...
klu lah umah tu bleyh diangkat ke sana ke mari....
k0npem2 aku angkut umah tu blik k0lej.... haha...
padahal kn... baru 2 mnggu cuti.... adeyh... ntah pa per r aku nieyh... :P
bnyk tu yg aku kna kemas.....
2 jam bru siap nieyh....



pe ag?!!?!
j0m...
gerak skrg wt keja!!! jgn berlengah2 lg..... hehehe.. :D



yeaaayyy!!!!
siap jga akhirnya.... lega sudah.....
huh, leyh r aku td0 pasni.....

haishh!!!! mana b0leh...
MySpace

g studi dulu!!!

tut0rial berlmbak2 lg tuwh x wt.....

nk merana badan kew s0k!??! huhuhu....











MySpace
muhasabah diri.....

No comments: