Sunday, September 12, 2010

aKu anYam keTupaT beB!!

daun yang akan di anyam untuk jd ketupat


cubaan pertama aku setelah setahun x menganyam... hehe...
x brape nk jd r....
jd ketupat sate....
tp, klu bleyh nk wt ketupat bawang... huhu...
jap ea, aku cuba usaha ag.... :D




ha!!!! jd p0n..... yeaaaayyy....
lama giler k0t aku teliti bt0l2 stiap anyaman...
ye r.... mna idaknyer... setahun skali menganyam... dah lupa!! hehe....
akhirnya, dpt jgak cara dye cmne... :D


brjaya x?!!? hehe... bez giler wt bnda nieyh....
rasa puas.....
p0yo jew lebih aku nieyh... 0rg lain x kec0h p0n.... haha.. lantak r...

ape aku kisah?!?!? ingat senang kew nk wt?!?!

bukan senang tau... aku belajar anyam ni p0n atas kesabaran n usaha aku sndiri..
smbil di bantu 0leh abah....
2 p0n dye cuma tg0k2 jew.... huhu..
mne de tnjuk direct sgt.... aku yg gerak sndiri k0t...
terer x aku?!?! hehe..
k2, cukup r 2.. xyah nk bngga lebih2.... buruk perangai tuwh...





seLamAt hArI raYa
MaAf ZaHir bAtin
kepada mereka yg mengenali diri ini
n yg sudi mmbaca bl0g ini....
setinggi2 penghargaan utk k0rg!!!
muuuaahhh
0.o
di kesempatan ini jua, aku mnx ampun n maaf r kpd semua!!
klu2 selama ini aku ad wt salah
secara sengaja ataupun tdk
sesungguhnya, aku hnya manusia biasa
yg bisa lari dr wt kesalahan....



No comments: