Saturday, May 8, 2010

hAri2 ku Di kLang :P

SaLam.....

beribu2 kali aku fkir akan tndakan ku ini...
agak sengal n beng0ng t0l aku nieyh... sbb aku tau, psti akan nyusahkan 0rg lain!! huhu..
tp, ntah pe yg mmbuatkn jasadku brgerak jua t0k wt cmni... :(
pd mulanya aku rsa sr0nok, tp ntah r....
hampa+rndu+kecewa+segan+terkilan....... huhu...
mlaz nk fkir bnyk2... sbb ap yg psti bnda dh jd....
halal r ea.... huhu... :(
ikuti hari2 ku yg.... huurrmmm....

#hari pertama
mlm td smpai k0l 12... penat+ngnt0k mnyebabkan aku agak sukar t0k bg0n pg.. hehe..
tp, mngenangkan umah 0rg... aku trpksa...
agp0n cm x biasa je kt umah 2... hehe.. :p
pg 2, aku cm xde m0od.... agak mlaz r plak nk g mne2...
tp, memikirkn smula tujuan aku ke c2... aku gagahkan jua diri ini... huhu..
-aku: apsal ks0ng je umah?!?! xde 0rg ea?!? ke kte salah umah?!? hehe...
-lady Z:ye kew!??!? eh, jap bla k0 smpai?!?! k0l 11 t aku de klaz bi... ptg ni aku free...
-aku: mlm td... ik0t acik blik cni.. huhu.. 0wh, g2.. k0l 3 ade kt umah x!??!?
-lady Z: 0k....
s0, pg 2 aku xde wt pe2...
-aku: ad kt umah x?!?!
-lady Z: 0ops, s0ri lpa plak... nk dtg dh kew?!?! k0l 5 ptg t leyh x?!?
-aku: 0k!!!
prbualan kit0rg lbih pd U yg kit0rg dpt.... huhu..
Lady Z akan g uia... m0ga dye brjya d sna!! :D
ps2, dye de tnya... nk g JJ kew s0k?!?! aku.. mcm... umpama... bagai... pucuk cita ulam mndatang... hahahaha... wink3x...

#hari kedua
pg2 ag, aku dh bersiap nk g umah mama Ju...
aku sgt sr0nok sbb agak rndu pd dye... stlh hmpir 5 ta0n x jmpa dye...huhuhu.. :D
pd mulanya, dye x cam siapa aku...
punya r aku peluk2 n salam dye..
bbrapa min lpas 2.... dye sergah aku.... hehehe...
lain sgt kew rupa aku nieyh... sma jew cm dulu... ad 2 mata... 1 hidung, mulut... hehe.... ntah r...
kemudian,
aku brtmbh xcited sbb nk g jln2... n pling utama skali...
aku sgt2 mngidamkan hidangan mcD... jd, aku nk r amik pluang nieyh... hehe...
Lady Z sgt cmerlang dlm memainkan peranan nyerr...
aku selamat smpai d sna...
d sna aku brtemu juga dgn bbrapa kwn lma... huhu..
stlh sedar siapa aku.... aku hnya menurut perintah...
hnya meraung dlm ati.. hehe....
*xpe2, s0k t ad r rezki.... sab0 ea nadia... xde nyer s0k dh abiz st0k dye... huhuhu....

#hari ketiga
adus... misi aku kt cni dh selesai...
wlu ad yg... biar r... x kempunan p0n.... mlaz aku nk layan... huhu..
aku wt kputusan mngundur diri....
bye2 js... yg bnyk mnyimpan kenangan manis n pahit ku....
mngkin ini yg terakhir aku akan jejak kaki ku d c2!! huhu...
aku kemudiannya d lpaskan pula pd M2...
4 jam kemudian, aku sudah berada di bumi melaka brsejarah...
SP Long cuti exam t0k 2 blan.. hehe...
sr0nok jmpa dye sbb leyh bntu aku wt prsediaan msuk U t... hehe...

#hari keempat
xde yg mnarik t0k ari nieyh.... huhuhu...
rndu sgt2..... h0me sweet home....

#hari kelima
yiihhhaaaa..... seriuz sron0k sgt2.... akhirnya....
mcD yg aku idamkan..... hehehe...
alhmdulillah.... aku puas!!!! :D
x kisah r pew 0rg nk ckp kn.... perut aku n duit mak bpk ku.. huhu..
pd wk2 e2, rndu mreka sgt2....
thanx SP l0ng... n the gang... :D

#hari keenam
ari nieyh aku akan blik....
sbl0m 2, aku d bawa kew festival kekeluargaan yg agak asing n janggal bg ku... huhu..
tp, nk wt cmne... redah je r...
padan mka... 2 r nk sgt brjln...
ha!!!... nah.. amik kau!!! waaaaaa..... :(
lpas zuhur, aku di lpaskan pula kpd M3.....
dan prjlnn p0n brmula......
dan prjlnn p0n tamat....
aku tiba jua ke destinasi asal!!! yiippppppiiiee.... :)



p/s: jutaan terima kasih pd sume yg melibatkan diri......... secara lngs0ng @pun tdak...
harap maaf klu ad pihak yg trsinggung n x puas ati dgn diri ini.....
aku ni memg sengal.. ntah ngape tergedik2 plak kali nieyh..
x prnah d buat 0rg.... huhuhu......
mlz nk p0st lbih2.... juz sbg c0retan kalbu ku... huhu.. :)

No comments: