Friday, April 30, 2010

-U aSasI U-

SaLaM....

betapa getir nya utk aku mnembusi line tenet td!!!
rsa cm nk cmpk2 jew... hahaha...
seriuz dh mmbara perasaan aku nieyh...
tmbh ag dgn mata yg ngnt0k....
memg mnguji kesabaran.... huhuhu...
tp, akhirnya... dpt jua ku b0cori line trsebut!!! hehe..


Alhamdulillah............
aku dpt pilihan pertama....
asasi sains hayat di Universiti Malaya......
yaaahhh0o0ooo0o0o0o..
betapa gembira ati ini!!!! hehe...
akhirnya, aku dh lega skit...
xde pening2 nk fkir psl pndftrn kt matriks melaka.....
InsyaAllah, aku akan lnjutkan pngajian di UM...
Alhmdulillah sume prs0alan dh terungkai....
aku dh nmpk msa depan aku....
dpt r mngubat skit luka d ati ni... huhuhu...


-kpd kwn2 lain yg dpt sama dgn sy.... jmpa di sana k!!!! yiiihhhhaaaa.....
kte wt geng baru.... kasi gegar punya!! hahaha.... -

No comments: