Sunday, May 16, 2010

.seLaMat hARi gUrU.


SaLam....


di kesempatan ini....
aku ingin mengucapkan
SELAMAT HARI GURU....
secara amnya pd sluruh warga pengajar di sluruh negara!!!
secara khusus nya plak khas t0k ckgu2....

-tadika an-Nur(1997-1998)

-sk kg j0han setia & sra Kafa al-Ma`aruf, Klang(1999-2002)

-sk Dr abd latiff & sra bt.40 muhammadiyah ,SB(2003-2004)

-SMK ungku aziz, SB (2005-2007)

-SM sains Kuala Selang0r(2008-2009)



alhmdulillah...... tnpa mreka... siapalah aku.....
sudah bnyk kejayaan demi kjayaan
yg tlah aku per0leh
hasil bimbingan n tnjuk ajar mreka sume......


guru bukan sekadar lilin yg hnya mnerangi segenap ruang shj....

dan malap di kala nyalaan terakhir......

tp, mereka adalah umpama matahari & bulan yg setia menerangi

sluruh alam semesta serta mmberi bnyk faedah pd sarwajagat!!!


......TERIMA KASIH CIKGU......



BERMULA A.... B..... C.... HINGGA Z....

kini aku bleyh mmbina 1 ayat yg lngkap!!!!

MENGHITUNG DR 1... 2... 3... HINGGA INFINITI...

kini aku tau ap ertinya!!!!



No comments: