Monday, April 26, 2010

.kEjaYaaN meRekA.


-SaLaM-

Seronok dgr cter kwn2 yg dh dpt twrn jpa @ mara(blom kuar ag) @ lain2 sch0lar yg leyh d bnggakan.........


Ad yg tgh wt persediaan nk fly ujung ta0n nieyh!!!


w0o0oww, hebat sngguh...... huhu...


bngga mnjadi mreka....


n TAHNIAH untuk mereka!!!





Aku?!?!??


xde rezki... Nk wt cmne...


kesal kew atas pe yg brlaku nieyh?!?!


ntah r, bergel0dak gak r perasaan nieyh... hehehe...


alarh, xpe.... x brmkna aku gagal wt selamanya....


mngkin de hikmah di sebalik sume ini.....


aku yakin bahawa... Allah sedang merancang sst utk aku!!!


InsyaAllah......



Yg dah nmpak msa depan..... jgn sia2kan peluang!!!

bukan senang nk dpt beb... huhuhu... waaaarrgghhh... :D


Aku?!?!??!


d0k diam2 kt malaysia ni sudah... hehehe...


bnyk pew peluang dlm ngara nieyh.... jgn risau r.... rezki ad d mna2....


aku memg sudah tekad habis2an skrg nieyh.....


berjuang hngga ke titisan darah ku yg terakhir..... cewwaaahhh....


dah2, xyah susah ati sgt......


kt cni t, senang nk jmpa famili..... huuurrrmmmm........




Hanya pd-Nya aku berserah....... InsyaAllah......

No comments: