Tuesday, August 10, 2010

.:ph0tosh0ot Z2:.



SaLam.........


Z2....

kumpulan tut0rial aku kt pasum...
sama cm kwn2 kelas cm2 r.... huhu....
jumlah kit0rg patutnya ad 26...
skrg tnggal 24 n cm akan brkurg lg 2 0rg k0t....
sedih jew.....
tp, xpew.... d0rg g p0n bukan wt bnda lain....
nk g blaj0 nun jauh di seberang!!! hehehe......
c0ngratz r k0rg...... :D

gr0up Z2 weeeeeee~~


tp kn.... de 2 0rg dak nieyh yg xde dlm gmb0...
d0rg g btn..... nk fly r katakan.... hehehe....
insyaAllah r.... klu d0rg bt0l2 pegi .. huhuhu....:D

nama glam0ur: Uje


dye nieyh partner makmal kim aku.... huhuhu...sian dye kna layan karenah aku yg mcm2... hahaha... padan muka!!! s0ri pecahkan test tube besar tuwh..... huhu..
dye nk fly ke mesir k0t.... dpt tawaran yayasan kelantan....

gud luck Uje!!! jgn rndu2 kit0rg kt cni plak..... hehehe... :P



nama p0yo: muiz(imam kacak)

hahahaha.... mamat s0rg nieyh suka bajet sndiri...
klu d0k dgn dye memg x kering gusi r.... de jew p0int dye nk knakan 0rg.... huhuhu....
x abiz2 dgn tazkirah dye tuwh.... padahal bkan nyer bt0l p0n!!!
dye nk fly mne ntah.... bila ditnya, mesti jwb,
"jgn percaya pd g0sip r"
hahahaha... 2 je r dye punyer modal... xde lain... :D


ketika sesi penggambaran....
mcm2 karenah..... x pernah k0t aku gedik cmni sgt.... huhuhu..
xpe... kali ni jew.... pasni x wt ag dah....
skema - pakai k0t

bakal2 ahli korp0rat!!! phewiitttt.........

b0ys 0f z2


nape dik!??! rambut tuwh nk gugur kew??!!?


bersama rambut 'alleycats'

bersama rakan baik di Z2.....



nadia-tiup tr0mpet tuwh!!!

jiey: cm nk ujan jew.... eh xde p0n.... xpe2... aku teringin nk brgmb0 dgn payung......

aqidah: panas nieyh..... mna abg cameraman nieyh?!??!?
lama dh tnggu..... aku tembak dgn pist0l ni nak?!?!?



aku harap silaturrahim antara kit0rg akan berterusan xmpai bila2....

n harap2 kit0rg akan sama2 berjaya, di akhir semester t...

xde r sia2 k0t blaj0 kt pasum nieyh... huhuhu....

INSYAALLAH!!!!

g0 z2..... :D






No comments: