Friday, August 27, 2010

.jaLan2 sekiTar KL lePas eXam.


SaLaM.....

wo0o0ot3x..... hehe....
amb0o0oiiii, dah pandai bdak nieyh..... maju dah skrang dye...
suka2 jew wt keputusan sndiri... adeyh, memang aku saje cari nahas....
lepas seminggu bergelumang dgn s0klan2 exam yg sgt2 mncabar mental n minda sume dak pasum.. aku dgn secara x lngs0ng n ntah cmne.... wt perancangan g makan angin+sh0pping....
aku g dgn rakan tut0rial yg x blik......
kebanyakan dak lain balik umah sbb nk amik peluang berbuka dgn famili.... lg2, lepas exam cmni kn.... leyh release tensi0n skit kt umah tuwh... k0non nyer lah kn.... hehehe...
padahal kerja tut0rial bnyk k0t... bertimbun2... huhuhu....
aku x balik.... alasan?!?! umah ja0h k0t...... sume yg dgr nape aku x blik pasti akan mengajukan pers0alan seperti di atas....... dlm pd yg sama, aku cuba kawal perasaan.... nape r d0rg tnya cmni.... fkir aku xnk balik kew??!?! padahal, aku sgt10000x h0mesick k.... sgt2.... t0long fhm situasi aku...... sehingga detik ini, aku masih bl0m lg berpeluang brbuka puasa dgn famili..... eh, aku sgt2 berjaya k0t....... sbb dh x brape nk nangis klu k0l famili..... ad r skit2 jew.... xde r seteruk aku d0k kt kusess dulu.... huhuhu.... :D


sambung blik cerita makan angin nieyh....
pg tuwh.... dlm k0l 10 pg cm2 r.... siap2 r nk kuar... tnggu effa n sab.....
masa tuwh, ati cm berbelah bahagi ag..... tp, daya pe ntah yg gerakkan kaki aku teruz kew stesen LRT universiti tuwh.... beli tiket n LRT 2 bawak aku terus kew stesen masjid jamek plak.... haisshhh, inv0luntary acti0n w0o0o.... i can`t believe wut actually i`m d0ing during that time.... but, i`ve t0 take my 0wn risk by d0ing that!!! :(
teruz terang cakap, kali pertama k0t aku mnjejakkan kaki kt Jalan Tar nieyh...
sebelum nieyh, aku hanya dgr nama dye jew....
ad jual e2.... ad barang ini... tp, aku bukan jenis yg gila2 sh0ping sgt jd, aku x berapa nk teruja r klu cerita2 cmni hinggap kt telinga aku.... hehehe.... tp, ad gak tp nya..... maklum r p0mpuan kn, nmpk barang2 yg berkenan n cantik di mata..... mulalah, dh jd mcm kera jumpa bunga..... (betul kew peribahasa tuwh?!? redah jew ea)
haisshhh, lg2 bulan puasa plak tuwh.... memg menduga iman n nafsu.... lgp0n sblum smpai cni... aku memang dh set nk beli barang pe jew... jd, xde r terlebih bajet plak t....
bnyk gak dugaan.... effa n sab memang sh0pping sakan k0t....hehehe....
dah nama p0n pusat bandar, jd kena r terima dgn keadaan yg sesak n ramai...
kebiasaan nyer klu aku jln2 kt sg besar xde r sesesak cmni.... adeyh!!! lg2 dgn keadaan kedai di jln tar yg kurg strategik.... sempit skit k0t.... pd mereka yg sngg0p bersempit2 cm2, leyh r tahan..... aku x berapa nk suka dgn keadaan cmni.... sgt2 merimaskan.....
nk dijadikan cerita lg, aku bukan sekadar g jln kt Jalan Tar, tp....
aku gak de singgah kt s0go beb.... huhu.. mewah sngguh aku ni kn!??!? hurrmm, pe nk jd..... ad r beli skit2 barang kt situ... maklum r, tgh ad sale.... hurm, kt sog0 nieyh.... lg r, x yah ckp k0t.....
sesak+padat+lekat+sempit..... uisshh, x baju k0t..... nmpk ger0mb0lan 0rg jew.... haha....
hurm, kat s0go aku xde r wt pe sgt.... usha2 skit n pastu blah......
dah beransur ptg, cadang nk balik k0l 3... hurmm, xde nyer... k0l 5 gak smpai k0lej.... huhu....
dgn badan yang rasa lesu +letih+haus ag.... lapar lg.... rasa cm nk tumbang jew... penat sgt2...
tulang belakang mcm nk patah dah..... x terdaya giler....
ha!!! padan muka.... hahaha..... gatal sgt nk berjalan... :P


sibuk memilih selendang raya


Jalan Masjid Jamek



tudung pilihan muslimah kini


Sabrina n Effa
(bez jalan2 dgn k0rg wlupun masing2 sgt penat ari tuwh...
n terima kasih sbb layan karenah aku yg mcm2... hehe..... )



aifat n ilah
(tgh sy0k sh0pping, kit0rg disapa 0leh mereka... hehe...
x sangka plak jumpa kt sini.... masing2 nk sh0ping raya kew!??!?)



ayu nyer k0rg.....
(t ajar pakai selendang ea?!?! hehe... :D )



kepenatan setelah seharian berjalan
(dah x larat sgt nk angkat muka.... senyum p0n lg r payah k0t.... huhu.. :P)



beli mknn kt kafe jew
berjalan ja0h2... tp, berbuka dgn mknn kt kafe jew.... hehehe......
masing2 dah penat n malas nk berjalan tmpt lain ag.... akhirnya, wt keputusan g beli mknn kt kafe jew... hurm, jd r... drpd xde mknn lngs0ng kn....
hurrmm, alhamdulillah aku selamat sampai ke k0lej tnpa sebarang kecelakaan......



AGAK2
ke mana lah pulak destinasi aku lepas ni??!?
0.o





........dah mula nak gedik r tuwh.........











No comments: