Monday, July 26, 2010

.maNakah dikau waHai ELAUN??!?.


SaLam..........

ELAUN!!!!!
MANAKAH DIKAU?!?!?!!?!?
huhuhu.....
bosan dh mnunggu nieyh..... baby kt atas tuwh sgt2 memahami perasaan ku.... hehehe..
dak U lain dh kuar k0t elaun d0rg...
ad0o0oiiii.....


Dh hmpir 2 bulan aku d0k blaj0 kt pasum.....ttnggal kt KK12.... skrg tgh midsem break.....kt c2, aku.... studi+tido+makan+mandi+solat+kuliah+riadah.....ad lg yg trtnggal kew?!?!? huhu... :P act, aku xde r trdesak mne p0n....
cuma rasa cm.... ntah r....
bnyk tau duit yg aku gna.... hnya utk mkn jew kt cni.....bl0m ag brg2 lain yg aku beli sekadar ska2.... p0mpuan brnafsu cm aku... n0rmal r kn?!?!?.....ha!! jgn fkir lain plak..... ah, sudah.... :P meh cni aku cuba rangka... huhu....



-pagi: nasi g0reng
:teh panas(ikut m0od.. kdg2 x beli air)
^RM2


-tgh ari: nasi campur@
nasi ayam
:teh ais
^RM4


-petang: air cincau
: keropok lek0
^RM2


-malam: bihun t0myan
:air cocktail
^RM4.50


jumlah makan t0k sehari jew adalah.....
>>>>> RM13.....



cuba kira t0k sebulan plak!?!?!

>RM13x3o
=RM390

klu digenapkan... RM400 sebulan... baru duit mkn jew tuwh.... huhuhu...
mak aih.... dahsyat sungguh... huhuhu...
klu dihitungkan bt0l2 r kn..... duit elaun memg x ckup r nk tmpung prbelanjaan sume nieyh...
tp, dh nama p0n bantuan kn.... s0, terima jew r.....
kita kna brsyukur dgn pe yg kte dpt, k..... :D
ala, kdg2 aku bkan nyer mkn sgt.....
cth r.... cm tgh ari.... kdg2 aku x lunch p0n, sbb x smpat n
malaz nk snggah kafe.... ps2 nk kna berebut2 dgn
0rg yg trlalu rmai tuwh.... huhuhuhu.... hurm, malas r....
tp, xde r berebut cm ayam2 dpt mknn 2 r...... biasa2 jew...
cuma aku x brape suka nk mnunggu n bersesak2 cm2.....
x suka sgt2.... lg2, tmpt cmtu kn public....
cmp0r laki p0mpuan.... dh r sempit tmpt tuwh....
dptnyer bergesel2.... eeeeuuuwwwww.... huhu...
kita kna mencegah drpd terkena..... cewaahhh.... hehehehe...
lain2 sbb ialah puasa..... xde m0od nk mkn.... kenyang.....
pling tidak p0n..... aku akan snggah kedai runcit t0k beli jajan,
r0ti, biskut..... n air mineral adalah mesti.... :D

jd, aku kna r bijak brbelnja kt KK12 nieyh....
nasib baik aku bukan jenis yg suka merayap....
g sna r... g situ r.....r
ps2, bukan nyer F0C jew.....
0ngkos psti akan berjalan gak..... hehe....
bg0s gak jd 0rg yg pemalas cm aku nieyh.... hahaha...
dpt jimat duit!!!!




teruskan brjuang nadia!!!!!!!! don`t give up............

No comments: