Friday, December 3, 2010

.:dak matriks dh lepas debaran result lah:.

semalam punya semalam n semalam lg.... klu x silap lah, hari selasa... dak2 matrix punyer result dh kluar.. aku cm sikit teruja nk tau kwn2 aku yg tlh brjaya tu... huhu... yg aku tnya n yg balas jela yg aku tau.... yg lain2 tu aku x tau sgt!!! huhuhu... :P


biasalah kn, x semua yg berjaya.. ad yg kurang berjaya... ad rakan2 aku yg dpt 3.9, 3.67 p0n ad gak... 
jugak, adalah yg mereka2 dpt 4.0 flat.. yg aku tau lah kan.. kwn ex-kusess de dua 0rg... dua2 p0mpuan....
meh lah aku gtau nama2 d0rg.... mnelah tau t d0rg nk bukak n bca bl0g aku ni kan... huhu....
eh3x, xyah lah... sian d0rg segan... huhu... klu nk tau, meh tnya aku secara peribadi k... :D




ad s0rg kwn aku yg baru je kehilangan bapa dlm tahun ni... dpt 3.4... dlm ati, `w0w, sgt mmbnggakan n suatu pencapaian yg sgt2 bag0s....` dye ni sgt tabah 0rg nyer.... n sgt2 rajin.... aku tau lah sbb dulu prnah sekelas dgn dye... bnyk mnx nasihat n kdg2 dye p0n akan bg madah2 yg sgt brmkna kat aku... sgt2 terharu.. huhu...

lg s0rg ni plak laki... dye dpt 2.58... lebih kurg cmtu lah.... pstu dye cm suruh d0akan dye dpt jd penternak ikan yg m0den... aku cm... w0ww, mamat ni dh de cita2 lah!!! bg0s lah cmtu.... hehehe.. ckp gak kt dye.. leh jd rakan k0ngsi t... dye ckp, bleh je... insyaAllah klu brjaya t... aku sgt bangga dgn kwn2 yg dh nmpk cita2 dye... secara terus terang, errrr.... aku x brape pasti lg pe aku nk jd pd masa akan dtg... aku x nmpk lg, apakah kerjaya aku pd 5 tahun akan dtg... xkan nk serah pd takdir je... ish, mana b0leh... kena lah ikhtiar pe yg patut kn... xpe2, insyaAllah Allah akan tnjukkan jua jalan tersebut...






dlm kekec0han tu, aku tertarik dgn p0st ni kt wall PASUM....

GULP!!!! 
memg2 sgt2 ramai dak yg cemerlang skrg ni.. pe yg pasti, tmpat utk kemasukan U tahun hdpn memg sgt2 tinggi saingan nyer klu lah keputusan akhir semester....
n peluang sgt2 tipis bg mereka yg gagal n dpt p0inter rndah... lg2 mereka2 yg nk amik bidang2 pr0fesi0nal cm d0ktor, dentist, engineer,dll....
tp, jdkan semua ini sbg 1 cabaran!!! 



^
^
^
^
^
^
^




yg ni plak, aku x pasti tentang kesahihan cerita nih... hahaha...
tp....
CUAK lah weyh!!! 
aku kt g0longan yg mana???






menanti dgn penuh debaran.. ngeee~~~~





Blogger Templates
Blogger Templates

No comments: