Tuesday, October 5, 2010

:.taMpaR b0la masyuuuukkkkk.:

SaLam....



aku nk gtau cerita gembira!!!!
sgt2 bez.... huhuhu....
hurm, dah gamb0 intr0 pasal b0la tampar....
mesti r aku nk ckp benda alah tuwh.... hehe...
ptg td aku g pemilihan b0la tampar utk SUKMUM....
aku memg dh set mind, klu x terpilih p0n xpew....
aku x kisah p0n....
yg penting aku dpt main!!!
fulamak weyh, bla jew dpt pegang b0la tuwh....
seriuz gian aku sume dh terbayar...
hahaha... aku adalah 0rg yg paling bahgia wktu tuwh....
dpt plak main digging sume...
fuhhh!!! memg bez.... hehe...
s0ri lah terlebih teruja plak!!! :P




nk dijadikan cerita lagi....
aku terpilih k0t masuk team v0lleyball kk12!!!
wh0o0oaaa, memang mantap r....

SAYANG PADA KAMU SELAMANYA,
B0LA TAMPAR!!!!

hehe.... dah3x... cukup2 lah teruja lebih2....
hurm, pemain2 fakulti sume diterajui 0leh kaum cina...
yg terpilih masuk team td tu p0n hnya 5 0rg dak melayu...
n sume dak asasi.... d0rg sume dak fizikal...
aku s0rg jew hayat...
aishhh, aku nieyh.... aktif bt0l....
x reti2 nk duk diam....
main2 jgak.... studi jgn tercicir-ketinggalan plak....
imbas kembali tujuan utama anda daftar masuk ke pasum!!!
0k!!!
....aku tau....






MySpace

No comments: